32710
۱۶ آبان ۱۳۹۶
ویژه کودکان گروه سنی ۴ تا ۸ سال انجام می‌شود؛

مسابقه استانی «ویلان پازل» در اصفهان برگزار می‌شود+ جزئیات

فراخوان مسابقه استانی «ویلان پازل»، ویژه مهد و خانه‌های کودک استان اصفهان همراه با اهدای جوایز ارزنده اعلام شد.

به گزارش کودک پرس ، رییس خانه خلاقیت و رستوارن بازی با اعلام این خبر گفت: مسابقه استانی «ویلان پازل» یک سرگرمی سردرگم کننده است که همچون بازی پازل قطعات باید کنار هم چیده می شوند ولی این چیدمان با یه هیجان و سردرگمی همراه بوده و قطعات پازل به راحتی کنار هم چیده نمی شود.

صفیه سادات موسویان اظهار کرد: آریانیک ایده با همکاری خانه خلاقیت و رستوران بازی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان به اعلام فراخوان ثبت نام در مسابقه استانی «ویلان پازل» ویژه مهد و خانه های کودک استان اصفهان پرداخته است.

 

وی افزود: علاقه مندان برای ثبت نام در این مسابقه می توانند تا 27 آبان ماه با شماره های 33456926 و 09137675063 تماس حاصل کنند.

وی ادامه داد: مرحله اول این دوره از مسابقات از تاریخ 24 آبان تا 30 آذر در فضای داخلی مراکز شرکت کننده برگزار می شود و مرحله دوم آن نیز در خانه خلاقیت و رستوران بازی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان برگزار خواهد شد.

 

موسویان خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات ویلان پازل ویژه کودکان گروه سنی 4 تا 8 سال برنامه ریزی شده که همراه با اهدای جوایز ارزنده و تندیس مسابقه در پاییز 96 برگزار می شود.

 

 

منبع: صاحب نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار