32686
۱۶ آبان ۱۳۹۶
مسئول واحد خانواده مرکز احیاءاندیشه و سیره علوی اصفهان خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام دومین دوره «توانمندسازی مربیان کودک» در اصفهان

مرکز احیاء اندیشه و سیره علوی اصفهان دومین دوره توانمندسازی مربیان کودک را ویژه طلاب، مربیان فرهنگی و مربیان جلسات خانوادگی مرکز در آذرماه برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، هومن هاشمی نژاد مسئول واحد خانواده مرکز احیاء اندیشه و سیره علوی اصفهان ضمن اعلام این خبر افزود: سال گذشته دو دوره تربیت مربی کودک ویژه جلسات خانوادگی مرکز برگزار کردیم که مورد استقبال زیادی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در آن دوره ها سرفصل های عمومی مثل مبانی تربیت دینی، اصول و روش کلاس گردانی، قصه گویی، کارهای هنری، آموزش قرآن و … تدریس شد.

هاشمی نژاد افزود: دانش آموختگان آن دوره در سال جدید خواستار برگزاری دوره تخصصی در این خصوص بودند به همین منظور تصمیم به برگزاری دوره توانمندسازی مربیان کودک گرفته شد و نخستین دوره در تابستان امسال برگزار و ثبت نام دومین دوره نیز آغاز شده است.

 

مدیر واحد خانواده مرکز احیاء اندیشه و سیره علوی اصفهان تاکید کرد: دوره فوق ویژه همان دانش آموختگان جلسات خانوادگی و مراکز فرهنگی و مبلغین کودک در آذرماه جاری برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: دوره ویژه آقایان و خانم ها در ۱۶ ساعت آموزشی طی چهار روز در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود و علاقه مندان جهت ثبت نام تا ۳۰ آبان ماه فرصت دارند.

 

هاشمی نژاد ادامه داد: سرفصل های این دوره نیز شامل شعر و قصه، بازی ومسابقه، شروع های جذاب، جدول و راز دایره و خلاقیت می شود که طی روزهای ۹، ۱۰، ۱۶ و ۱۷ آذرماه در محل مرکز احیاء اندیشه و سیره علوی واقع در خیابان مسجد سید خیابان آیت الله زاهد کوچه ۱۵ صبح ها ویژه آقایان و عصر ها ویژه خواهران برگزار می شود.

 

مدیر واحد خانواده مرکز احیاء اندیشه و سیره علوی اصفهان اضافه کرد: این دوره با حضور حجت الاسلام دارینی از قم که در حوزه تربیت کودک فعالیت و تخصص دارند برگزار می شود.

 

منبع: ایمنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار