32671
۱۶ آبان ۱۳۹۶
نذری که ادا شد؛

تشکر کودک عراقی از مدافعان حرم ایرانی به خاطر برقراری امنیت در عراق+ فیلم

یک کودک عراقی که به تازگی از بیماری سرطان شفا یافته است، در یکی از موکب‌های کربلای معلی به روی منبر رفت و به خاطر برقراری امنیت در عراق از سربازان ایرانی تشکر کرد.

به گزارش کودک پرس ، یک کودک عراقی که به گفته پدرش به برکت زیارت امام حسین از سرطان شفا یافته است، در یکی از موکب‌های کربلا به روی منبر رفت و گفت: با اتحاد سربازان ایرانی(مدافعان حرم)، لبنانی‌ها و کمک حشد الشعبی (بسیج مردمی عراق) امنیت در عراق برقرار شد و ما اکنون می توانیم با آمریکا و اسرائیل مبارزه کنیم و این ها به زعم تبلیغات آمریکا دشمن ما نیستند، بلکه کمک کار ما عراقیها در مبارزه با داعش هستند.

 

یک کودک عراقی ساکن کربلای معلی سال گذشته به دلیل سرطان خون به مدت 3 ماه در یکی از بیمارستان‌های بغداد در حالت کما بوده است، پدرش او را برای گرفتن شفا به زیارت امام حسین(علیه‌السلام) برده و نذر می‌کند که اگر فرزندش از بیماری سرطان بهبودی یابد، تا آخر عمر در وصف امام حسین(علیه‌السلام) قصیده‌سرایی کند.

 

 

کودک شفا یافته عراقی در حرم امام حسین

پدر این کودک سال گذشته پس از این که فرزندش را به زیارت امام حسین(علیه‌السلام) می برد، وقتی مجدداً با پسرش به بیمارستان بغداد مراجعه می‌کند، پزشکان پس از آزمایش به او اعلام می‌کنند که دیگر هیچ نشانی از سرطان در بدن این کودک دیده نمی‌شود.

 

این کودک خردسال می‌گوید: پدرم من را نذر امام حسین(علیه‌السلام) کرد که اگر شفا پیدا کردم تا آخر عمر برای اباعبدالله‌الحسین(علیه‌السلام) شعر بسرایم.

او شب گذشته در یکی از موکب‌های مستقر در کربلای معلی با زبان شیوا و فصیح قصیده‌ای می‌سراید که در این قصیده از سربازان ایرانی (مدافعان حرم) جهت برقراری امنیت در عراق تشکر می‌کند و آنان را برادران حشد الشعبی(بسیج مردمی عراق) توصیف می‌کند.
بخشی از فیلم قصیده‌سرایی این کودک عراقی به روی منبر یکی از موکب‌های مستقر در کربلای معلی را در اینجا ببینید.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار