3246
۰۸ شهریور ۱۳۹۵

برگزاری نشست کتابخوان با معرفی 8 کتاب در اراک

در نشست کتابخوان کتابخانه حضرت علی ابن ابیطالب(ع) که با حضور پرشور کودکان و نوجوانان برگزار شد کودکان اراکی با 8 کتاب جدید آشنا شدند.

به گزارش کودک پرس    کتاب «سبزتر از بهار» به نویسندگی شکوه قاسم‌نیا یکی از کتاب‌های معرفی شده در این نشست است که علیرضا پارسائی آن را ارائه کرد.

کتاب«شهید قاضی طباطبایی» نوشته رضا رسول نیز در این نشست توسط محمدجواد شاملو به حاضران معرفی شد.

یکی دیگر از کتاب‌های معرفی شده در این نشست کتابخوان، کتاب «خورشید، ماه و ستارگان» نوشته میشائیل اس بول است که مهیار بهادری آن را ارائه کرد.

چهارمین کتاب معرفی شده در نشست کتابخوان اراک، کتاب«حکایت‌نامه سلاله زهرا» به نویسندگی حسن صدری مازندرانی است که محمد بهادری آن را به حاضران معرفی کرد.

کتاب «از شلمچه تا حلبچه» نوشته مرکز اسناد انقلاب اسلامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی است که توسط سید یاسین یزدانی در این نشست ارائه شد.

کتاب«شلمچه تا حلبچه» عنوان جلد چهارم از مجموعه سیری در جنگ ایران و عراق است که  به بررسی وقایع سیاسی – نظامی جنگ در حد فاصل عملیاتهای کربلای 5 (دی 1365) و والفجر 10 (اسفند 1366) پرداخته است و بر پایه واقعیت‌ها و رخدادهای سیاسی و نظامی جنگ در مقطع زمانی مذکور در سه فصل تنظیم شده است.

یکی دیگر از کتاب‌های معرفی شده در نشست کتابخوان اراک به حاضران، کتاب«دانستنی‌هایی درباره اسب‌ها» نوشته باد جکی است که سید حسین میرابراهیمی آن را ارائه کرد.

کتاب«حیوانات شب زی» به نویسندگی بلیندا ویر نیز از دیگر کتاب‌های معرفی شده در این نشست از سوی محمد زاهدی است.

یکی دیگر از کتاب‌های معرفی شده در نشست کتاب‌خوان اراک، کتاب«سنگ‌ها و کانی‌ها» نوشته پروکس آنا است که امیر محمد زاهدی آن را به حاضران معرفی کرد.

 

 

منبع:    تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار