3223
۰۸ شهریور ۱۳۹۵

تجربه خلاقیت نقاشی در کارگاه «دوستی با گل‌ها»

جمعی از کودکان شیرازی ۷ تا ۱۲ سال رشته نقاشی در کارگاه «دوستی با گلها» خلاقیت نقاشی را تجربه می کنند.

به گزارش کودک پرس    مدیر نگارخانه سروناز با اشاره به برگزاری کارگاه دوستی با گل ها برای کودکان، افزود: از ۱۲ شهریور نمایشگاهی از نقاشی کودکان ۷ تا ۱۲ سال در این نگارخانه برگزار می شود که همراه با برپایی ۲ کارگاه آموزشی است.

هستی خالدی با بیان اینکه نگارخانه سروناز پس از گشایش در ابتدای تابستان امسال دست کم سه نمایشگاه برگزار کرده، افزود: در کنار نمایشگاه نقاشی کودکان، کارگاه دوستی با گلها و خلاقیت نقاشی با حضور استاد مصطفی فتوحی در این نگارخانه برگزار می شود.

وی، افزود: علاقه مندان برای شرکت در کارگاه های یادشده تا ۱۰ شهریور می توانند ثبت نام کنند.

خالدی نمایشگاه نقاشی کودکان را حاوی آثاری از ۲۵ کودک آموزشگاه نقاشی فتوحی عنوان کرد که ۱۲ تا ۱۸ شهریور به میزبانی نگارخانه سروناز شیراز برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه «عوامل تعامل» که به شیوه نیومدیا با حضور هنرمندان ایرانی و آمریکایی تا ۱۱ شهریور در نگارخانه سروناز برپاست، ادامه داد: در روز پایانی این نمایشگاه که حاوی آثاری به شیوه تعاملی(اینتراکتیو) است نشست نقد و تحلیل آثار با حضور هنرمندان به شکل ویدئوکنفرانس برگزار خواهد شد.

هم اینک نگارخانه سروناز شیراز میزبان ۶ اثر تعاملی است که به شیوه هنر رسانه های نوین با استفاده از فناوری دیجیتال به نمایش در آمده اند و در ادامه پروژه هنری بین المللی «دارالحکومه» است.

منبع:    مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار