3206
۰۸ شهریور ۱۳۹۵

اشاره به اهمیت تئاتر کودک و نوجوان در نشست هنرمندان مشهدی

حسین فدایی حسین از نویسندگان مطرح کشورمان در دیداری با هنرمندان فعال در زمینه کودک و نوجوان به بررسی آثار آنان پرداخت.

به گزارش کودک پرس    فدایی حسین در دیدار با رئیس حوزه هنری خراسان‌رضوی از اهمیت تئاتر کودک و نوجوان گفت و اظهار داشت: تئاتر کودک و نوجوان بسیار تاثیرگذار خواهد بود و می‌تواند زمینه ساز آموزش‌های بسیار مهمی برای این گروه سنی باشد.

رفائی نیز با اشاره به اهمیت تئاتر کودک و نوجوان گفت: در این سال‌ها نگاه ویژه‌ای به تئاتر و کودک و نوجوان وجود داشته و سعی شده حمایت‌های خوبی صورت گیرد. در جشنواره آثار و تولیدات حوزه هنری نیز یک نمایش کودک و نوجوان عنوان برگزیده را بدست آورد که تولید حوزه هنری خراسان رضوی بود.

فدایی حسین در نشستی صمیمی با اعضای گروه نمایش «مورچه‌ای به نام موری» به کارگردانی محمد جهانپا که این روزها در تماشاخانه اشراق اجرا می‌شود به بررسی این نمایش پرداخت.

همچنین نمایش کودک و نوجوان «پسرها تنهایند» به کارگردانی سیدجواد رحیم زاده که این روزها در حال تمرین و آماده سازی است، با حضور حسین فدایی حسین مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

نخستین کتابخانه روستایی در بخش کوهسرخ کاشمر افتتاح شد

کتابخانه شهید سلیمان‌نژاد که با پیگیری انجمن خیرین کتابخانه‌ساز و باهمت و همراهی دهیاری، بسیج سازندگی و کمک‌های خیرین احداث و تجهیز شده است، با حضور مدیرکل مشارکت‌ها و شهرداری‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان رضوی، فرماندار، جمعی از مسؤولان و خیرین و اهالی روستای اوندر به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره کتابخانه‌های کاشمر در آئین بهره‌برداری از این کتابخانه به‌عنوان سومین کتابخانه روستایی در سطح شهرستان کاشمر اظهار داشت: این کتابخانه در زمینی به مساحت 300 مترمربع و زیربنای 150 مترمربع با هزینه‌ای بالغ‌ بر یک میلیارد و 600 میلیون ریال احداث و تجهیز شده است.

مراسم رونمایی کتاب «مطرب عشق»

مراسم رونمایی کتاب «مطرب عشق» و اکران مستند «جیگی جیگی ننه خانم» به کوشش محمد برومند هنرمند مشهدی، با نوشتاری از داود کیانیان، رضا کیانیان، رضا صابری، مصطفی هنرور، رضا جوان و قاسم رفیعا شنبه 13 شهریور ماه ساعت 19 در تماشاخانه استاد انوشیروان ارجمند برگزار می‌شود.

اکران فروشنده در مشهد

پیش‌فروش اینترنتی بلیت فیلم «فروشنده» آخرین فیلم اصغر فرهادی که از چهارشنبه (10 شهریور) به روی پرده نقره‌ای سینما می‌رود، آغاز شد و به مرور سینماهای مشهد نیز به این لیست اضافه می‌شوند.

شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، بابک کریمی، مینا ساداتی، مارال بنی‌آدم، مهدی کوشکی ، عماد امامی، احترام برومند، محمد امامی، علی‌رضا روفوگران، آزاده موحد، شیرین آقاکاشی، مجتبی پیرزاده، صحرا اسدالهی و بازیگر خردسال سام ولی‌پوردر این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

 

 

 

منبع:    تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار