3200
۰۸ شهریور ۱۳۹۵

کارگاه قصه و قصه‌گویی در حاشیه نمایشگاه کتاب زنجان برگزار شد

کارگاه قصه و قصه‌گویی در حاشیه نمایشگاه کتاب زنجان با حضور مادران و کودکان و نوجوانان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس    کارگاه ویژه آموزش قصه و قصه‌گویی با حضور اساتید، کارشناسان و مربیان بین‌المللی از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان برگزار شد.

در این برنامه ضمن بیان قصه‌های ویژه کودک و نوجوان، راهکارهای ویژه نه گفتن، جمله‌بندی واژه‌های مختلف و … برگزار شد.

گفتنی است، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در نمایشگاه کتاب زنجان دارای غرفه بوده و علاوه بر ارائه محصولات فرهنگی در آن، ایستگاه نقاشی نیز در این غرفه دایر شده است.

از دیگر برنامه‎‌های جنبی نمایشگاه کتاب زنجان، برگزاری جشن امضای کتاب با حضور نویسندگان کشوری و استانی، برگزاری عصر شعر، بررسی وضعیت ترجمه و جشن امضای کتاب با حضور مولفان، برگزاری برنامه روز فرهنگی شهرستان‌های استان، کارگاه آموزشی قصه داستان، برنامه جنگ شادی کتاب کودک با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از دیگر برنامه‌های جانبی نمایشگاه کتاب زنجان است.

لازم به ذکر است، نمایشگاه کتاب زنجان به عنوان نخستین نمایشگاه کتاب استانی در سال جاری از روز دوم شهریور ماه به میزبانی مصلی خاتم‌الانبیای زنجان آغاز به کار کرده و تا رو هشتم نمایشگاه دایر خواهد بود.

در این نمایشگاه 200 غرفه، در قالب عرضه 38 هزار عنوان کتاب وجود دارد و طبق برنامه پنج ناشر استانی نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

بن‌های نمایشگاه کتاب به مبالغ 20 هزار تومان، 30 هزار تومان، 50 هزار تومان و 100 هزار تومان با عاملیت بانک شهر در حال عرضه است.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار