31326
۰۷ آبان ۱۳۹۶
با قراروثیقه ۱۰۰ میلیون تومانی؛

آزادی متهم ردیف دوم جنایت کودک ۱۱ ساله با قرار وثیقه!

چند هفته پیش ارتکاب جنایتی تلخ درحوالی میدان گمرک اعلام شد. قربانی این جنایت ابوالفضل ۱۱ ساله بود که با 52 ضربه چاقو به قتل رسیده بود. متهم این پرونده بعداز بازداشت مدعی شد خود قربانی تعرض در کودکی است و قبل از کشتن کودک به او تعرض کرده است.

به گزارش کودک پرس ، زارعی وکیل خانواده قربانی این جنایت که ابوالفضل سلطانی نام داشت در مورد آخرین وضعیت این پرونده اظهار کرد: متهم ردیف اول که عامل ارتکاب این جنایت است در زندان به سر می برد اما متهم ردیف دوم که برادر وی است و در مخفی کردن جسد به وی کمک کرده بود با قرار وثیقه 100 میلیون تومانی فعلا آزاد شده است.

 

وی در پاسخ به اینکه امکان دارد متهم به دلیل مشکلات روانی مرتکب چنین جرمی شده باشد؟

در خصوص شایعاتى مبنى بر جنون متهم ردیف اول باید به بگویم وی زمان ارتکاب قتل جنون نداشته و متخصصان پزشکی قانونی نیز در تشخیص خود اعلام جنون متهم را ذکر نکرده اند. پرونده هم اکنون مراحل بازجویی خود را طی می کند و به کیفرخواست نرسیده است.

 

باتوجه به اینکه متهم اعتراف کرده است درکودکی خود نیز قربانی کودک آزاری قرار گرفته است و انگیزه این جنایت نیز به نوعی انتقام گیری است آیا در مسیر تحقیقات ردی از جنایات دیگری از این متهم فاش نشده است ؟ این قتل اولین جرم این متهم است ؟
بعید می دانم قتل دیگری انجام داده باشد یا حداقل در بازجویی ها سرنخی از ارتکاب جنایتی دیگر هنوز فاش نشده است. امکان اینکه با یک قاتل زنجیره ای مواجه باشیم کم است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار