31203
۰۶ آبان ۱۳۹۶
حادثه

بی احتیاطی راننده پژو حادثه آفرید

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از واژگونی یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ و کشته و مجروح شدن دو نفر در محور دوم «جیرفت-کرمان» خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، سرهنگ ماشاالله ملائی اظهار داشت: در پی دریافت خبری از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر واژگونی خودرو در محور دوم جیرفت – کرمان، بلافاصله مأموران انتظامی و پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: مأموران با حضور در محل دریافتند که یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ بنا به دلایلی از جاده منحرف و واژگون شده که  متاسفانه بر اثر این حادثه دو کودک خردسال مجروح که یکی از آنان بر اثر شدت جراحات وارده در دم فوت و کودک دیگر توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفت.

سرهنگ ملایی ادامه داد: کارشناس پلیس راه علت حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه دانست.

فرمانده انتظامی جیرفت در پایان خطاب به رانندگان توصیه کرد: ضمن حرکت با سرعت مطمئنه در طول مسیر، از رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی و انجام هرگونه حرکت و اعمالی که موجب غفلت در رانندگی می شود، بپرهیزند زیرا بیشترین تصادفات سطح محورهای استان ناشی از خستگی و خواب آلودگی است.

منبع:خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار