31188
۰۶ آبان ۱۳۹۶
حادثه واژگونی اتوبوس

ماجرای ۳ دانش‌آموز رودانی که به اردو رفته بودند

زهرا، نیلوفر و ریحانه، 3 دانش‌آموز رودانی هستند که در اتوبوس واژگون شده اردویی حضور داشتند؛ این دانش‌آموزان به مدرسه‌ بازگشتند و اکنون از آخرین وضعیت خود می‌گویند.

به گزارش کودک پرس ، پس از حادثه واژگونی اتوبوس دانش‌آموزان هرمزگانی، تعدادی از این دانش‌آموزان دچار مصدومیت‌هایی شدند و اکنون نیز تحت درمان قرار دارند.

بر اساس آنچه از سوی مسئولان آموزش و پرورش رودان اعلام شده است، 16 دانش‌آموز در اتوبوس سانحه دیده حضور داشتند که در مجموع 13 نفر آنها دچار مصدومیت شده و متأسفانه 3 نفر نیز فوت شدند.

پس از این حادثه کار درمان روی مصدومان آغاز شد و ابتدا درمان در بیمارستان‌های شیراز دنبال شد و پس از مدتی تعداد قابل توجهی از دانش‌آموزان از بیمارستان مرخص و به رودان اعزام شدند و تعدادی نیز برای استراحت در منزل حضور یافتند.

در این بین تعدادی از دانش‌آموزانی که دچار حادثه شدند، در کلاس‌های درس حضور دارند تا از جریان تحصیل عقب نمانند.

در حاشیه شهر رودان، دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فدک که به صورت شبانه‌روزی اداره می‌شود، وجود دارد که 3 دانش‌آموزی که در 10 شهریورماه در اتوبوس واژگون شده اردویی حضور داشتند، در این دبیرستان تحصیل می‌کنند.

 

دبیرستان دخترانه نمونه دولتی فدک رودان در هرمزگان

خوابگاه دبیرستان شبانه روزی فدک در رودان

حیاط مدرسه دخترانه فدک بسیار بزرگ، دارای زمین‌های بازی برای دانش‌آموزان و با سلیقه خاصی اداره می‌شود. این دبیرستان 175 دانش‌آموز دارد که حدود 50 دانش‌آموز آن به واسطه شبانه روزی بودن واحد آموزشی، در مجاورت ساختمان آموزشی که خوابگاه وجود دارد، می‌مانند.

در این مدرسه 3 دانش‌آموز «زهرا ارجمند»، «نیلوفر قائدی» و «ریحانه بلالی» که در اتوبوس اردویی حضور داشتند، تحصیل می‌کنند.

«نیلوفر و ریحانه» که امسال در پایه نهم درس می‌خوانند، تقریبا احوال خوبی دارند و از همان اول مهر به مدرسه آمدند و دوست داشتند در کنار دیگر دوستانشان به ادامه تحصیل بپردازند.

نیلوفر و ریحانه در کلاس درس

 

نادر صفایی مدیر آموزش و پرورش میناب در خصوص این سه دانش‌آموز به خبرنگار فارس گفت: به تمام دانش‌آموزان حادثه دیده اعلام کردیم که اگر برای آمدن به مدرسه مشکل دارند می‌توانیم کلاس درس خصوصی در منزل برای آنها داشته باشیم.

وی افزود: حتی برخی از دانش‌آموزان که علاقه داشتند در مدرسه حضور داشته باشند و امکان رفت و آمد برای آنها سخت بود، سرویس رایگان برای آنها فراهم شده است.

صفایی تصریح کرد: برای تعدادی از دانش‌آموزانی که امکان حضور در مدرسه ندارند هم تمام امکانات تحصیلی و معلم را در منزل فراهم کرده‌ایم تا آنها از نظر درسی عقب نمانند.

 

 

منبع:خبرگزاری فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار