موقعیت فعلی شما : خانه/کودک پلاس
30870
۰۴ آبان ۱۳۹۶
نمایش کودک

نمایش کودک «آقای پلیس و بازیگوشها » ویژه دانش آموزان مدارس استان البرز اجرا شد

نمایش کودک «آقای پلیس و بازیگوشها » از یکم تا پنجم آبان ماه جهت تماشای دانش آموزان با هدف اشنایی دانش اموزان ابتدایی با پلیس راهنمایی و مقررات راهنمایی و ترافیکی در مدارس استان البرز اجرا می شود.

به گزارش کودک پرس ،

نمایش کودک «آقای پلیس و بازیگوشها » از یکم تا پنجم آبان ماه جهت تماشای دانش آموزان با هدف  اشنایی دانش اموزان ابتدایی با پلیس راهنمایی و مقررات راهنمایی و ترافیکی در مدارس استان البرز اجرا می شود.

حمیدرضا نعیم حسنی نویسنده و کارگردان نمایش اظهار داشت: برنامه نمایشی کودک اقای پلیس و بازیگوشها تولید موسسه فرهنگی و هنری مهر دستان نیل با مشارکت و حمایت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج در مورد اشنایی دانش اموزان ابتدایی با پلیس راهنمایی و مقررات راهنمایی و ترافیکی در ۷ مدرسه دولتی اجرا میشود.

وی ادامه داد: هدف از تولید و اجرای این برنامه که تاکنون با حمایت معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرج در ۳ سال گذشته در بیش از۵۰ مدرسه دولتی به اجرا رسیده است پیشگیری از حوادث و اشنایی هر چه بیشتر کودکان با قوانین راهنمایی بوده است.

نعیم حسنی تاکید کرد: نویسنده توانسته است در خلق شخصیتهای مورد پسند کودکان با دستمایه طنز اثری قابل پزیرش جهت همذات پنداری مخاطب خاص بوجود آورد.

وی تصریح کرد: نمایش فوق با موضوع آشنایی کودکان با پلیس ومقررات راهنمایی گامی است تاثیر گذار در آموزش شهروندی در قبال قشر پایه یا همان مخاطب کودک است.

نعیم حسنی بیان کرد: نویسنده و کارگران نمایش حمید رضا نعیم حسنی، دستیار و مشاور لیدا صادقی، ساخت موزیک محمد رضا مخموری و بازیگران؛ مارشیا بیگلری، فاطمه جلو خانی،سیمین سید مومنی و حمید رضا نعیم حسنی هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: این حرکت ارزشمند فرهنگی و اموزشی که به پشتیبانی دکتر میروکیلی رئیس محترم سازمان فرهنگی و همچنین حمایت معاون محترم فرهنگی محسن برجی و معاون محترم مالی و  امیر پهلوانی با مشارکت موسسه فرهنگی و هنری مهر دستان نیل تهیه و در حال اجرا می باشد با استقبال دانش اموزان و همچنین مسئولین اموزشی مدارس روبرو شده است.

 

 

منبع:تیتریک

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار