29712
۳۰ مهر ۱۳۹۶
راهیان نور

اعزام ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان شیراز به اردوی راهیان نور

جانشین فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) شیراز گفت: ۲ هزار نفر از دانش‌آموزان ناحیه ۲ شیراز با همکاری آموزش و پرورش به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، سرگرد پاسدار مهدی عباسی ارجمندی اظهار داشت: با همکاری که بین سپاه ناحیه حضرت محمد رسول الله (ص) و ناحیه 2 آموزش و پرورش شیراز صورت گرفت در 4 مرحله تعداد 2 هزار نفر از دانش‌آموزان از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

وی افزود: مرحله اول اعزام روز سه شنبه مورخ 2 آبان ماه از ناحیه مقاومت بسیج سپاه ثارالله(ع) به استعداد 10 دستگاه دانش‌آموز پسر و به مدت سه روز انجام می‌شود.

ارجمندی تصریح کرد: در این اعزام دانش‌آموزان از برخی از مناطق همچون شلمچه، هویزه، یادمان والفجر، معراج شهدا بازدید می‌کنند و برنامه‌های فرهنگی متعدد زیر نظر خادمین شهدا در اتوبوس در بین راه انجام می‌شود.

وی راهیان نور را یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی برای ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و افزود: امروز یکی از مهم‌ترین اهداف دشمنان انقلاب اسلامی تاثیرگذاری بر افکار نسل نوجوان و جوان جامعه است که باید نهایت بهره‌برداری از اعزام راهیان نور در مقابل برنامه‌های دشمنان به کمک همه دست اندرکاران برنامه‌ریزی شود.

 

 

 

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار