موقعیت فعلی شما : خانه/صدای مادران
29360
۲۹ مهر ۱۳۹۶

نقد یکی از مخاطبین شبکه کودک نسبت به جریان سازی ناموفق شبکه در میان مخاطبین

یکی از مخاطبین شبکه کودک پیشنهاداتی را در خصوص ارتقاء سطح خدمات کیفی این شبکه ارائه کرد.

به گزارش کودک پرس ، یکی از مخاطبین شبکه کودک پیشنهاداتی را در خصوص ارتقاء سطح خدمات کیفی این شبکه ارائه کرد.

پیشنهاد برای برنامه سازی:
یکی از کاستی های جوانان در سنین بزرگسالی ، عدم آمادگی برای مواجهه با مشکلات و معضلات زندگی است.
جوان نیاموخته است که چگونه با بحران های زندگی ، معضلات خانوادگی ، تنگناهای اقتصادی و هرآنچه که باعث عدم بهره مندی حداکثری از آرامش می شود ، مواجه شود.

بهترین سن برای آموزش این مهم ، سنین نوجوانی است ( ۱۱ تا ۱۶ سال)

یک برنامه مستند گونه بسازید که نوجوان با مشکلات روزمره روبرو شود و بدون دخالت خانواده ، ملزم به حل مشگلات باشد.
می توان این مستند را به شکل “مستند-مسابقه” تعریف کرد ، هرچند که بهتر است وجه سختی مسابقه بر طنز آن غالب باشد.

نکته دیگری را هم می خواهم عرض کنم و آن اینکه شبکه #کودک علی رغم تمام دستاوردهای مثبت و تمام پیشرفت های قابل قبولی که در جذب مخاطب داشته است ، نتوانسته است با ایجاد “موج رسانه ای” باعث جریان سازی در بین جامعه هدف خود شود. موضوعی که برخی شبکه های ماهواره ای در حوزه کودک شاید در آن موفق تر بوده اند. یا حتی برخی شبکه های داخلی تازه تاسیس( کمتر از ۵ سال) مانند #نسیم توفیقات بیشتری در این حوزه داشتند که البته دلایل خود را دارد .

اما پیشنهاد عملی برای ارتقاء برند شبکه کودک :
۱) برقراری ارتباط موثر با مهدهای کودک و مدارس ( تکنیک تعامل جذب)

۲) برقراری ارتباط با برخی تولید کنندگان مواد غذایی به جهت تعامل دوطرفه

۳) هویت بخشی به چند برنامه به طور خاص به منظور جذب مخاطب تخصصی

۴) افزایش برنامه های حضوری و نوجوان محور

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار