29191
۲۷ مهر ۱۳۹۶
در جشنواره بین‌المللی کن؛

فیلم سینمایی «بچه‌ای با جوراب قرمز» نماینده ایران در جشنواره فیلم کن

فیلم سینمایی «بچه‌ای با جوراب قرمز» که به نگاه‌های غلط برخی والدین به فرزندانش در کشور افغانستان دارد به کارگردانی خداداد جلالی در بخش مدیترانه جشنواره کن به نمایش در خواهد آمد.

به گزارش کودک پرس ، خداداد جلالی، کارگردان فیلم سینمایی «بچه‌ای با جوراب قرمز» درباره حضور این فیلم در جشنواره کن اظهار کرد: در ادامه افتخار آفرینی در جشنواره‌های بین‌المللی، قرار است این فیلم در بخش مدیترانه‌ای جشنواره کن حضور پیدا کند. در این فیلم سینمایی به نوعی به قصه حضرت موسی(علیه‌السلام) اشاره می‌شود. در این کار به نگاه‌های غلط برخی والدین به فرزندانش در کشور افغانستان توجه شده است.

وی افزود: «بچه‌ای با جوراب قرمز» در چهار بخش بهترین فیلم، بهترین بازیگر نقش اصلی زن برای سمانه نصری، بهترین موسیقی ستار اورکی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای محسن عزیزی پذیرفته شده است. من به اتفاق عواملی از فیلم که برای حضور در این جشنواره پذیرفته شدند، نهم آذر به فرانسه سفر خواهیم کرد.

این کارگردان در پایان گفت: در این فیلم سمانه نصری، پانته‌آ بهرام، امین زندگانی، افشین سنگ چاپ، علی‌رضا کمالی‌نژاد، محمد توکلی، محسن عزیزی، گل احمد حسن‌زاده و امیر‌یل ارجمند نقش آفرینی کرد‌ه‌اند. «بچه‌ای با جوراب قرمز» در جشنواره‌های متعدد حضور داشته و توانسته جوایز مختلفی نیز کسب کند.

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار