موقعیت فعلی شما : خانه/آموزش و تحصیل/کودک پلاس
28864
۲۶ مهر ۱۳۹۶
جام کتابخوانی کودک و نوجوان

حضور 5 هزار باشگاه در جام کتابخوانی کودک و نوجوان

دبیر اجرایی جام باشگاههای کتابخوانی گفت: دومین دورۀ جام باشگاههای کتابخوانی کودک و نوجوان با نزدیک به 5 هزار باشگاه در 100 شهر و روستای در حال برگزاری است.

به گزارش کودک پرس ، از ستاد اطلاع رسانی رویدادهای ترویج کتابخوانی، ابراهیم حیدری دبیر اجرایی جام باشگاههای کتابخوانی با اعلام این مطلب گفت: تا کنون در 80 شهر و 20 روستای متقاضی شرکت در جام باشگاههای کتابخوانی، کارگاه آموزشی تشکیل شده است.
وی مبنای انتخاب شهرهای شرکت‌کننده را حضور در دوره‌های پیشین پایتخت کتاب ایران عنوان کرد.
او افزود: 20 روستای برگزیدۀ دوره‌های قبلی جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب نیز در این دوره از جام باشگاهها شرکت دارند.
وی مبنای انتخاب روستاهای شرکت کننده را برگزیدگان سه دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب عنوان کرد.
دبیر اجرایی جام باشگاههای کتابخوانی افزود: مدرسان پس از یک دورۀ 16ساعته، به شهرهای مختلف فرستاده شدند و کار آموزش متقاضیان تأسیس باشگاههای کتابخوانی را انجام دادند.
به گفتۀ حیدری، فهرست کتاب‌های جام باشگاهها تدوین و منتشر شده و مربیان باشگاهها می‌توانند سفارشات کودکان و نوجوانان عضو باشگاهها را از طریق کتابفروشی‌های شهرهای خود و کتاب‌ها را با 50درصد تخفیف به دست اعضا برسانند.
وی همچنین گفت: باشگاههای روستاها و شهرهایی که کتابفروشی ندارند، می‌توانند ازطریق سایت خانه کتاب، به نشانی ketab.ir کتاب‌های مورد نظر خود را به‌صورت اینترنتی سفارش دهند.
او اضافه کرد: مراسم پایانی جام باشگاهها به‌صورت هماهنگ در آبان ماه جاری و همزمان با هفتۀ کتاب جمهوری اسلامی ایران، در شهرهای شرکت‌کننده برگزار می‌شود و آیین پایانی دومین دورۀ جام باشگاهها کتابخوانی نیز در آذر ماه جاری برگزار خواهد شد.

 

 

 

منبع:ایرنا

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار