موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
287
۱۱ مرداد ۱۳۹۵

پخش سری جدید برنامه «تک زنگ»

سری جدید «تک زنگ» برنامه تلویزیونی ویژه‌ نوجوانان، این شب ها با تغییراتی در اجرا از آنتن شبکه کودک و نوجوان در حال پخش است.

به گزارش کودک پرس، «تک زنگ» برنامه‌ سیزده دقیقه‌ای این شب‌های شبکه‌ کودک و نوجوان است که ظاهرا بین دانش‌آموزان دبیرستانی به محبوبیت قابل قبولی رسیده است.

سری جدید این برنامه با تغییراتی در ساختار همچون سری اول به معرفی نوجوانان تلاشگر می‌پردازد. کسانیکه برای موفق و مفید بودن از امکانات و استعداد خارق‌العاده‌ای بهره‌مند نیستند و فقط با تلاش و پشتکار بیشتر، مرز عمیقی بین خود و همسالان شان ایجاد می‌کنند.

اگر شما هم بیننده‌ برنامه‌ «تک زنگ» باشید به خوبی می‌دانید که گذر زمان به هنگام تماشای این برنامه به‌دلیل داشتن ریتم بسیار سریع و پر انرژی آن قابل تخمین نیست.

عطا پناهی کارگردان این مجموعه‌ نود قسمتی گفت: از گرافیک گرفته تا نحوه‌ گفتگو، موسیقی و متن‌های طنز و متفاوت آن‌ تمام تلاش‌ها صورت گرفته فضای برنامه به حال و هوای فکری نوجوان امروز نزدیک‌تر باشد.

وی در پاسخ به این سوال که لزوم ساخت این برنامه و برنامه‌های مشابه چیست، افزود: از آنجا که متاسفانه برنامه سازی برای گروه سنی نوجوان به نسبت باقی سنین مورد کم توجهی قرار گرفته گاهی تلوزیون نمی‌تواند تغذیه مناسبی به جهت فکری و یا حتی سرگرمی برای نوجوانان باشد. امیدواریم «تک زنگ» با توجه به رویکرد متفاوتش شروع سبک برنامه سازی جدیدی را برای گروه نوجوان رقم بزند که در این مسیر حمایت‌های خوبِ مدیر و مسئولان شبکه‌ کودک و نوجوان را نباید نادیده گرفت.

شاید یکی از نقاط قوت این برنامه بخش محبوب «یهویی طور» باشد که نوجوانان هرکدام با یک ‌ژست و تیپ خاصی معرفی می‌شوند. این بخش محبوب، مخاطب را برای شروع مصاحبه آماده می‌کند. مصاحبه‌ای که پرسشگر آن گفتگو را در فضای معلق شوخی و جدی جلو می‌برد اما در حالت کلی در تیم نوجوان‌ها بازی می‌کند و هوای آن‌ها را دارد.  خیلی از نوجوانان مخترع، مکتشف، قهرمان و فعال در رشته‌های مختلف هنری که فرصت حضور در این برنامه را پیدا کردند گاها مورد بی مهری مسئولان مربوط واقع شده‌اند و گلایه‌های خود را با دوربین «تک زنگ» در میان گذاشته‌اند.

بنا بر توضیح سازندگان این مجموعه، معیار انتخاب این نوجوانان و حضورشان صرفا فعالیت چشمگیر آنها در هر یک از عرصه های علمی، هنری و ورزشی است تا بتوانند نمونه‌ درخشانی از نسل جدید باشند.

بعد از پایان نود قسمت «تک زنگ»، اگر قرار به ادامه‌ این مجموعه باشد با تغییر و تحولات بسیار زیادی مواجه خواهند بود.

عوامل سازنده این برنامه عبارتند از کارگردان: عطا پناهی، نویسنده: فائزه یارمحمدی، تدوینگر: حمید سلامیان، گوینده: فرشید رشید، صدابردار: علی عدالت دوست، فیلمبردار: علی شاهیده و تهیه کننده:‌ محمود سلامیان.

برچسب ها :
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار