28675
۲۵ مهر ۱۳۹۶
اکران فیلم «قهرمانان کوچک»

فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» فروش خوبی داشته است

بیتا منصوری به بیان وضعیت اکران فیلم «قهرمانان کوچک» و نحوه اکران آثار حوزه کودک و نوجوان پرداخت.

به گزارش کودک پرس ، بیتا منصوری تهیه‌کننده فیلم سینمایی«قهرمانان کوچک» درباره روند اکران این فیلم گفت: این فیلم با توجه به اینکه سینماها همچنان پایبند به قانون شورای صنفی نمایش نیستند، فروش نسبتا خوبی داشته است و به واسطه تبلیغات خود تماشاگران بهتر هم خواهد شد.

وی افزود: مشکل اصلی ما سانس‌هایی است که به این اثر تعلق گرفته که به ترتیب 10 صبح، 12 ظهر و 12 شب است. به نظر شما فکر می‌کنید خانواده‌ها فرزندان خود را در این ساعت‌ها به سینما می‌برند؟! یا اصلا در این زمان، بیکار و یا بیدار هستند؟

وی ادامه داد: به هر حال فیلم‌های کودک نیاز به این دارند که در تمام فصول سال اکران شوند که با موفقیت هم همراه می‌شود. به عنوان نمونه با وجود تمایل ما برای اکران آثار کودک در فصل بازگشایی مدارس، اگر قرار است سانس‌های مرده به آن تعلق گیرد، بهتر است تابستان اکران شود زیرا در این زمان کودکان، نوجوانان و خانواده آنها از لحاظ زمان آزادتر هستند و در هر ساعتی می‌توانند به سینما بروند.

وی ادامه داد: امیدوارم در صورت اکران فیلم کودک و نوجوان در فصل مدارس، چند ساعت متوالی که زمان خوبی برای رفتن کودک و نوجوان به سینماها و ساعت‌های فروش است را در نظر بگیرند تا فیلم‌های این حوزه در سانس‌های مرده به نمایش درنیایند.

وی ادامه داد: موضوع اکران فیلم‌های بخش کودک را در شورای صنفی نمایش مطرح کردم و از آنها خواستم که حداقل اکران مجزا برای این بخش و شعارشان مبنی بر حمایت از سینمای کودک را عملی کنند تا به جذب سرمایه‌گذار و فیلمساز منجر شود و علاوه بر رفع نیاز مخاطب به پویایی سینمای کودک کمک کند.

منصوری با اشاره به وضعیت اکران فیلم «کاتی و ستاره» اظهار داشت: در حال رایزنی با دفتر پخش برای اکران این فیلم هستیم.

 

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار