موقعیت فعلی شما : خانه/بانک اطلاعاتی
27215
۱۸ مهر ۱۳۹۶

آدرس و مشخصات بیمارستان بانک ملی

بیمارستان وابسته به بانک ملی

به گزارش کودک پرس ،بیمارستان بانک ملی ایران به منظور تأمین بهداشت و درمان و همچنین رفع نیازهای پزشکی کارکنان این بانک در سال 1317 تأسیس و در پی آن ساختمان فعلی بیمارستان بانک در سال 1352 احداث گردید.

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به کارکنان بانک ملی ایران و وابستگان آنها – پذیرش بیماران بستری و ارائه خدمات پزشکی و پیراپزشکی- پذیرش بیماران سرپائی و ارائه خدمات مربوطه – اعزام بیماران بانکی به خارج از کشور در صورتیکه امکان معالجه آنان در داخل کشور میسر نباشد و تربیت پرستار جهت تکمیل کادر پرستاری که توسط دانشکده پرستاری بانک، با همکاری بیمارستان انجام می‌پذیرد از جمله خدمات بیمارستان بانک ملی ایران به کارکنان این بانک می‌باشد.
بیمارستان بانک ملی ایران به جهت کثرت مشاغل گوناگون، تنوع کادر و تخصص‌های مختلف و تعداد کادر شاغل در آن، بزرگترین واحد در تشکیلات بانک ملی ایران قلمداد می‌شود.
هم اکنون این واحد عظیم در ساختمانی با 9 طبقه و با مساحت حدود 24000 متر مربع دارای 250 تخت و حدود 800 نفر کادر، 11 درمانگاه، 14 بخش و با استفاده از تجهیزات مدرن پزشکی در خدمت بهداشت و درمان کارکنان بانک ملی ایران می‌باشد.

آدرس: شهر تهران – خیابان فردوسی – ساختمان ادارات مرکزی – بیمارستان بانک ملی

تلفن: 02161420

سایت:www.bmihospital.com

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار