27176
۱۸ مهر ۱۳۹۶
مدیرکل بهزیستی ایلام خبر داد؛

اجرای طرح تامین غذای گرم در مهدهای کودک ایلام

فرهاد قیصربیگی مدیرکل بهزیستی ایلام از اختصاص ۱۵ میلیارد ریال بودجه برای طرح تامین یک وعده غذای گرم ویژه کودکان روستایی و مناطق حاشیه شهرها و محروم در مهدهای کودک این استان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، فرهاد قیصربیگی اظهار کرد: این طرح امسال در 200 مهد کودک اجرا می شود و پنج روز در طول هفته غذای گرم به کودکان این مهدها با حمایت مالی بهزیستی داده خواهد شد.
وی با بیان اینکه این طرح پارسال با پوشش 100 درصدی تمامی کودکان مهدهای کودک روستایی و حاشیه شهرها و محروم به تعداد پنج هزار و 370 کودک اجرا شد، گفت: امسال نیز این طرح با اعتبار 15 میلیارد ریال به تعداد تمامی کودکان این مراکز اجرا می شود.
مدیرکل بهزیستی ایلام تاکید کرد: طرح تامین یک وعده غذای گرم با هدف پیشگیری از سوء تغذیه کودکان محروم از مهرماه به مدت 100 روز در روستا مهدها و مهدهای حاشیه شهری و محروم استان ایلام اجرا خواهد شد.
قیصربیگی با اشاره به اینکه تمامی مهدهای کودک استان بصورت خصوصی با نظارت بهزیستی فعالیت دارند، اجرای طرح کمک به پرداخت شهریه کودکان نیازمند و توسعه و تجهیز مهدهای کودک مناطق محروم را از دیگر طرح های حمایتی بهزیستی از مهدهای کودک برشمرد.
بیش از 11 هزار کودک در بیش از 300 مهد کودک روستایی و شهری استان ایلام نگهداری می شوند.

 

منبع: ایرنا

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار