موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/کودک پلاس
26864
۱۶ مهر ۱۳۹۶
مدیر تالار هنر خبر داد؛

اهدای هدایا به مخاطبان آثار نمایشی کتاب نمایشنامه‌ها و قصه‌های ویژه کودک در تالار هنر

پریسا مقتدی مدیر تالار هنر به دلیل تقارن ماه محرم با روز جهانی کودک، از اهدا هدایا به مخاطبان آثار نمایشی کتاب نمایشنامه‌ها و قصه‌های ویژه کودک خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، پریسا مقتدی مدیر تالار هنر به دلیل تقارن ماه محرم با روز جهانی کودک، ترجیح داده که جشن بزرگی ویژه روز کودک برگزار نشود و صرفا به مخاطبان آثار نمایشی کتاب نمایشنامه‌ها و قصه‌های ویژه کودک اهدا شود.

بر اساس برنامه‌های تالار هنر مجید قناد فردا 16 مهرماه میهمان ویژه نمایش «دختران عینکی» خواهد بود. همچنین قرار است در پایان اجرای نمایش‌های این تالار، کتاب‌هایی به رسم یادبود از سوی تالار هنر و مرکز هنرهای نمایشی به کودکان اهدا شود. این کتاب‌ها شامل قصه‌ها و نمایشنامه‌های ویژه کودکان است که از سوی انتشارات نمایش به چاپ رسیده است.

 

 

نمایش «مخ‌پریشون‌های شلم» نوشته ساندرا فنیچل‌آشر با ترجمه نیما آزادگیلانی و کارگردانی مریم آشوری هر روز ساعت 18 با نقش‌آفرینی مهرداد باقری، محمد لقمانیان، آنالی شکوری، امین میرزاباقری و عبد آتشانی به اجرا در می‌آید.

در خلاصه‌داستان نمایش آمده: در افسانه‌ها آورده‌اند وقتی کره زمین خلق شد و آدم‌ها باید در آن ساکن می‌شدند، دو فرشته از مقربان خدا هر کدام کیسه‌ای همراه داشتند، یکی کیسه‌ای پُر مربوط به آدم‌های عاقل و دیگری کیسه‌ای خالی مربوط به آدم‌های نادان. قرار بود آن آدم‌ها به طور مساوی همه جای دنیا پخش بشوند.

همچنین نمایش «دختران عینکی» نوشته انه نگری، ترجمه حسین فدایی حسین و به کارگردانی مریم اکبری هر شب ساعت 19:30 با بازی مریم اکبری، ندا حاجی بابایی، تارا حیدری، پریاعلیمحمدی، سحر صفرپور اجرا خواهد شد.

 

منبع: آنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار