2644
۰۳ شهریور ۱۳۹۵

هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود

این نمایش‌ها در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان واقع در میدان ابوریحان شهرکرد اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس     فرزاد رحیمی بعد از ظهر امروز در هفدهمین جشنواره نمایش عروسکی با اشاره به اینکه امروز نخستین روز از برگزاری این جشنواره دو روزه در چهارمحال و بختیاری است، اظهار کرد: در نخستین روز از برگزاری این جشنواره تعداد 15 نمایش با موضوعات مختلف از صبح تا عصر برای کودکان و نوجوانان این استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری افزود: حمایت از نمایش عروسکی از رویکردهای اصلی کانون پرورش فکری است و در این جشنواره 20 نفر از مربیان و 120 نفر از اعضای کانون پرورش فکری کودکان این استان به اجرای نمایش خواهند پرداخت.

وی با اشاره به محل و ساعات برگزاری نمایش عروسکی در این استان بیان داشت: این نمایش‌ها در سالن سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان واقع در میدان ابوریحان شهرکرد اجرا می‌شود.

رحیمی تصریح کرد: در دومین روز از اجرای نمایش عروسکی پنج نمایش با موضوع‌‌‌‌‌‌‌‌ کودکان و نوجوانان از شهرستان‌های مختلف استان در این جشنواره برگزار می‌شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری تشریح کرد: گروه‌های نمایشی برگزیده در مرحله استانی به جشنواره کشوری و بین‌المللی که در استان مازندران برگزار خواهد شد راه می‌‌یابند.

رحیمی خاطرنشان کرد: تولید آثار فاخر، ساخت عروسک‌های خلاق، نمایشنامه‌نویسی و آشنایی قشر کودک با مهارت‌های اجتماعی در قالب نمایش از اهداف مهم این جشنواره است.

وی ادامه داد: شکوفایی و تقویت قدرت خلاقیت، نوآوری و رشد فکری از جمله اثراتی است که نمایش بر ذهن و فکر کودکان دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: امید است برگزاری جشنواره نمایش خلاق زمینه‌ای را برای توسعه این هنر در مراکز کانون پرورش فکری در راستای افزایش آگاهی و دانش قشر کودک فراهم کند.

این مسؤول از غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این استان خبر داد و افزود: تولید متن در حوزه نمایش، طراحی پوستر و آهنگ‌سازی از دستاوردهای مهم این جشنواره برای کودکان  و نوجوانان چهارمحال و بختیاری خواهد بود.

منبع:    فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار