26279
۱۲ مهر ۱۳۹۶
مسئول اطلاع رسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد خبر داد؛

۱۵ تا ۱۷مهر، تاریخ برگزاری مرحله استانی بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی استان یزد

مهدی جاور مسئول اطلاع رسانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با بیان اینکه شعار هفته کودک امسال «هر کودک نشانی خداست» انتخاب شده است، گفت: مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی استان یزد از ۱۵ تا ۱۷ مهرماه جاری همزمان با هفته ملی کودک برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مهدی جاور اظهار داشت: مرحله استانی بیستمین جشنواره بین المللی قصه گویی استان یزد از ۱۵ تا ۱۷ مهرماه جاری همزمان با هفته ملی کودک برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شعار هفته کودک امسال «هر کودک نشانی خداست» انتخاب شده است، افزود: در این جشنواره قصه‌گویان در بخش‌های نوجوان، مربیان، آزاد، فراگیر، رضوی و پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

جاور یادآور شد: این جشنواره در مجتمع فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد واقع در شهرک دانشگاه، بلوار امیرکبیر، کوچه ۱۲ امیرکبیر برگزار می شود.

وی بیان کرد: برگزیدگان این جشنواره به مرحله بعدی که جشنواره‌ منطقه‌ای است و در تاریخ ۲۸ تا ۳۰ آذرماه برگزار می‌شود، راه خواهند یافت.

جاور خاطرنشان کرد: یزد در منطقه چهار کشور قرار دارد و برگزیدگان استان یزد در جشنواره منطقه‌ای که به میزبانی یزد و با حضور استان‌های خراسان ‌جنوبی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و یزد برگزار می‌شود، با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

 

منبع: مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار