موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
2608
۰۳ شهریور ۱۳۹۵

اولویت کانون پرورش فکری کار خلاقانه در این محیط است

معصومه دستغیب، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس در دیدار با مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، کار فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان در کانون دارای ارزش و اهمیت فوق العاده عنوان کرد.

به گزارش کودک پرس     معصومه دستغیب، با بیان این مطلب گفت: به خودتان افتخار کنید که در جامعه ای که مسایل سیاسی و اقتصادی بسیار پر رنگ تر از بحث فرهنگی است مؤثر و با انگیزه برای فرهنگ گام برمی دارید.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری افزود: معتقدیم در حوزه ی کودک و نوجوان باید فعالیت های بیشتری صورت پذیرد و ما در استان فارس، متولی این امر را به طور اختصاصی کانون می دانیم. کانون باید در بطن جامعه باشد ما نیز در کنار کانون هستیم.

دستغیب با بیان اینکه در حاشیه قرار گرفتن فرهنگ، ریشه بسیاری از معضلات گریبانگیر خانواده ها و کودکان و نوجوانان است یادآور شد: در استان فارس با نوعی نابسامانی جدی در حوزه فرهنگ مواجهیم و می طلبد که شما کانونی ها فعال و پویا در این راه گام بردارید و جایگاه اصلی کانون را در استان به مسئولین و خانواده ها بشناسانید و در این راه تشکل های غیر دولتی بزرگ و قوی را نیز به کمک بطلید.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری فارس که پیش از این طی حکمی مسئولیت کمیته ارتقاء حقوق کودک در استان را بر عهده مدیر کل کانون فارس گذاشته بود، گفت: در بسیاری از استان ها مسئولیت این کمیته به سایر سازمان ها مثل دادگستری و سازمان های غیر دولتی سپرده شده اما در استان فارس اصرار داشتیم این مسئولیت را کانون عهده دار شود چرا که ایمان داریم کار خوب کانون در این زمینه نیز راهگشا خواهد بود.

مدیر کل کانون فارس نیز با اشاره به این مطلب که دستغیب با کانون و فعالیت آن بیگانه نیست ضمن برشمردن پایگاه های ثابت، سیار، پستی و فعالیت های فرهنگی هنری و ادبی کانون گفت: حمایت های امور بانوان از امور مربوط به زنان و خانواده بسیار مطلوب است و در حوزه ی کودک و نوجوان نیز با حمایت بخش های مختلف استانداری به خصوص امور بانوان و خانواده به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

این جلسه با حضور جمعی از کارشناسان و مربیان مسئول مراکز فرهنگی هنری شیراز در مجتمع فرهنگی هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برگزار شد که در آن همکاران نظر و دیدگاه های خود را در ارتباط با امور مرتبط با کودک و نوجوان، خانواده، آموزش های مورد نیاز خانواده ها، مشاوره و … ارائه کردند.

منبع:    مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار