25835
۱۰ مهر ۱۳۹۶
مریم شهبازی خبر داد؛

مهلت ثبت‌نام در دوره تربیت مربی کودک ویژه خواهران و مکان برگزاری آن مشخص شد

مهلت ثبت نام در دوره تربیت مربی کودک ویژه خواهران تا ۱۳ مهر ماه است و این دوره معرفتی-مهارتی از ۱۵ مهرماه در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(علیهم‌السلام) برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مریم شهبازی، مسئول امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با اعلام این خبر گفت: مهلت ثبت نام در این دوره تا ۱۳ مهر ماه است و این دوره معرفتی-مهارتی از ۱۵ مهرماه در حرم مطهر کریمه اهل بیت(علیهم‌السلام) برگزار می شود.

شهبازی با اشاره به شرایط ثبت نام در این دوره معرفتی-مهارتی افزود: تمامی مربیان مهدهای کودک و مدارس و همچنین کسانی که سابقه کار با گروه سنی کودک را دارند می توانند در این دوره ارزشمند شرکت کنند.

مسئول امور فرهنگی خواهران تصریح کرد: این دوره شامل مبانی و اصول تربیت کودک، روش های تعلیم وتربیت دینی کودک، شعرکودک، شیوه های آموزش احکام وقرآن به کودک، روانشناسی رشد وشناخت کودک، سرود، بازی، کار با کاغذ وقیچی، نمایش عروسکی (دستکشی و سایر موارد)مسابقه وجدول، و روش های ارتباط جذب کودک وتأثیر آن، فن بیان، داستان و قصه، خلاقیت و هنرهای تجسمی، مهارتهای پاسخ به پرسش های کودکان، امام شناسی ومهدویت، طراحی ونقاشی، تفسیر نقاشی. مدیریت وبرنامه ریزی فرهنکی می شود.

وی ادامه داد: این دوره با حضور اساتید برجسته و مجرب حوزه کودک برگزار خواهد شد.
شهبازی با بیان اینکه به شرکت کنندگان موفق در این دوره گواهینامه پایان دوره اعطا می شود افزود: علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره می توانند با شماره های ۳۷۱۷۵۵۱۵و ۳۷۱۷۵۵۱۲ تماس بگیرند.

مسئول امور فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها خاطر نشان کرد: از آن جایی که ورود به عرصه تعلیم و تربیت کودک چه برای مادران و چه برای مربیان دانش و مهارت خاصی را می طلبد و هر کس نمی تواند در این مقوله حساس وارد شود، بر همین اساس و گروه معارف اقدام به برگزاری این دوره برای مربیان کودک کرده است.

 

منبع: خبرگزاری حوزه

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار