24741
۰۲ مهر ۱۳۹۶
مدیرکل بهزیستی گلستان خبر داد؛

بهره‌مندی ۷۶۷۴ کودک از خدمات آموزشی و تربیتی در مهدهای شهری و روستایی استان گلستان

ابراهیم غفاری مدیرکل بهزیستی گلستان از خدمات آموزشی، تربیتی و نگهداری ۷۶۷۴ کودک در مهدهای کودک تحت نظارت بهزیستی خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، ابراهیم غفاری در حاشیه مراسم نمادین زنگ مهر (زنگ آغاز سال تحصیلی) در مهدهای استان که به صورت متمرکز در مهدکودک ‘گلهای بهاری’ گرگان نواخته شد، اظهارداشت: از این تعداد 4594 کودک درشهرها ، 1217کودک در حاشیه شهرها و 1863 کودک در مهدهای روستایی از این خدمات بهره مند می باشند.

وی بااشاره به ارزش تعلیم و تربیت درمهدهای کودک و عملکرد مثبت این مهدها در راستای کیفی سازی آموزش این رده سنی، افزود: در سال تحصیلی جدید 231 مهدکودک درسطح استان تحت نظارت سازمان بهزیستی فعالیت می کنند که از این تعداد 71 مهد در روستاها، 37 مهد در حاشیه شهرها و123 مهد در شهرها میزبان کودکان گلستانی هستند.

وی با یادآوری نقش مهدهای کودک و پیش دبستانی ها در تربیت و اجتماعی کردن کودکان و ترکیب نقش خانواده و جامعه بعنوان یکی از ارزشمندترین فعالیت های اجتماعی و موثر در آینده کودکان ، اظهار امیدواری کرد که با ارتقای کیفی سطح آموزشی و تربیتی مهدهای استان بتوان خدمات بهتری را در این مراکز ارائه داد تا کودکان به نحو شایسته ای برای ورود به اجتماع آماده شوند.
امروز همچنین 325هزار دانش آموز مقاطع مختلف تحصیلی گلستان فراگیری علم و دانش را آغاز کردند.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار