موقعیت فعلی شما : خانه/ویژه اسلایدر
246947
۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲

فعالان حوزه کودک استان فارس گردهم می‌آیند

رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس از برگزاری نشست هم‌افزایی فعالان حوزه کودک این استان با عنوان «قرار کودکی» در شیراز خبر داد.

به گزارش کودک پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین حمید مقامی، رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه‌های فارس امروز، ۳ خردادماه در جمع خبرنگاران از برگزاری نشست هم‌افزایی فعالان حوزه کودک در این استان با عنوان «قرار کودکی» خبر داد و گفت:‌ این نشست به میزبانی مرکز علمی ـ کاربردی غدیر و با همکاری آموز شو پرورش و سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این نشست را پنج‌شنبه، ۴ خردادماه جاری اعلام کرد و افزود: در این نشست همتی‌فر، رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک همراه با برخی از مسئولان استانی از نمایشگاه تولیدات محتوایی و محصولات حوزه کودک بازدید کرده و در پایان متخصصان این عرصه نظرات خود را برای ارتقای زیست بوم کودک استان فارس ارائه می‌دهند.

مقامی، مهم‌ترین علت برگزاری این رویداد را نبود شبکه  ارتباطی و تعاملی بین فعالان این عرصه و عدم آشنایی با محتوا، محصولات و بازی‌های بومی و عدم حمایت از آن‌ها دانست و گفت: به عقيده بسياري از کارشناسان، محصولاتي که هم‌اکنون در بازار براي کودکان وجود دارد، نه تنها به خانواده‌ها کمک نخواهد کرد، بلکه مي‌تواند آسيب جدي در رشد کودک به همراه داشته باشد.

وی، هدف از برگزاری این نشست را هم‌افزایی بین فعالان و آشنایی رئیس سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک با ظرفیت‌های مردمی حوزه‌ کودک در استان و تعامل و گفت‌وگو بین بخش دولتی و مردمی بيان کرد.

مقامی با بیان اینکه تمام فعالا نعرصه کودک مي‌توانند عضو شبکه فعالان مردمی باشند و از فرصت تعامل و آشنايي با بخش‌هاي مختلف استفاده کنند، از مسئولان خواست براي حل مشکلات حوزه کودک اقدام کنند و تصميم‌هاي جدي براي تعامل موثر فعالان اين حوزه با بخش‌هاي دولتي برای حل مسائل گرفته شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار