موقعیت فعلی شما : خانه/ویژه اسلایدر
246943
۱۵ فروردین ۱۴۰۲

۹ میلیون کودک در آمریکا با ناامنی غذایی مواجهند

یک متخصص تغذیه اعلام کرد این پدیده (ناامنی غذایی) یک بحران جدی است که با همه گیری کرونا و افزایش بهای مواد غذایی تشدید شده است.

به گزارش کودک پرس، به نقل از شین هوا‏، بنابراعلام وزارت کشاورزی آمریکا نزدیک به ۹ میلیون کودک در کانون‌های ناامن غذایی در آمریکا زندگی می‌کنند.

نتایج یک تحقیق جدید نیز نشان می‌دهد این ناامنی غذایی ممکن است با رفتار‌های غذایی هیجانی و مصرف محصولات کم مغذی در نوجوانان مرتبط باشد.

این تحقیق که چهارشنبه در مجله علمی آمریکایی «پلاس وان» منتشر شد نشان می‌دهد ناامنی غذایی با رژیم‌های غذایی ناسالم و سایر رفتار‌های غذایی ناسالم در نوجوانان، مانند خوردن اجباری یا استفاده از ملین‌ها مرتبط است.

ناامنی غذایی را می‌توان دسترسی نداشتن یا منابع کافی در اختیار نداشتن برای پاسخ به نیاز‌های نخست غذایی تعریف کرد.

شبکه خبری سی ان ان CNN در گزارشی در این باره به نقل از ناتالی موکاری، متخصص تغذیه از شهر شارلوت درایالت کارولینای شمالی اعلام کرد این پدیده (ناامنی غذایی) یک بحران جدی است که با همه گیری کرونا و افزایش بهای مواد غذایی تشدید شد.

موکاری گفت اینکه حین بزرگ شدن احساس کنی به عنوان یک نوجوان غذای کافی برای خوردن نداری، ممکن است در زمان رسیدن به سن نوجوانی بر رفتار فرد با غذا تأثیر بگذارد حتی اگر در نهایت پول کافی برای آنکه بتواند خوب غذا بخورد داشته باشد.

این متخصص تغذیه گفت «این مشکل می‌تواند به عنوان یک احساس قطع ارتباط ظاهر شود. زمانی که فردی که عمری را در ناامنی غذایی به سر برده احساس می‌کند باید همیشه بشقاب خود را تمام کند، حتی اگر از قبل کاملا سیر باشد».

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار