246768
۰۷ شهریور ۱۴۰۱

برگزاری نخستین جشنواره «عکس نگار» کودکان و نوجوانان

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نخستین جشنواره ادبی هنری «عکس نگار» را برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس ،در دنیای امروز، همنشینی هنرهای مختلف، ظرفیت‌های بیانی تازه و قابلیت‌های جدیدی برای انتقال اندیشه و احساس به وجود آورده و کلام در ترکیب با دیگر هنرها، از جمله هنرهای بصری مثل عکاسی، قدرت و ظرفیت مضاعفی پیدا کرده است.  در کارگاه‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز گاهی از عکس و تصویر به‌عنوان محرک‌های نوشتاری استفاده می‌شود. بر این اساس، مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون، نخستین جشنواره ادبی هنری «عکس‌نگار» را برگزار می‌کند. این جشنواره در سه بخش برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین جشنواره «عکس نگار» کودکان و نوجوانان

موضوع‌های جشنواره ادبی هنری «عکس‌نگار» شامل خانه‌های قدیمی، محیط‌ زیست، قهرمان من، خانواده‌ من و فضای مجازی است و گروه‌های سنی نونگاه (۱۲+)، نوجوان (۱۵+)، اعضای ارشد کانون (۱۹ تا ۲۲ سال) و بزرگ‌سال (ویژه‌ مربیان و کارشناسان کانون) می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

تقویت و پرورش نگاه و توجه به پدیده‌های محیط پیرامون، کشف و پرورش استعدادهای ادبی و هنری نوجوانان و توجه به دوستی، همبستگی و مشارکت در فعالیت‌های گروهی از اهداف این جشنواره است.

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره ادبی هنری «عکس‌نگار» می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به فراخوان جشنواره مراجعه کنند و برای ارتباط با دبیرخانه جشنواره با شماره‌های ۸۸۹۷۱۲۸۸ و ۸۸۹۷۱۲۸۹ و ۸۸۹۵۴۸۶۶ مدیریت آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تماس بگیرند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار