موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
246655
۰۳ شهریور ۱۴۰۱

اعضای جدید هیات مدیره تعاونی ناشران کودک و نوجوان انتخاب شدند

اعضای جدید هیات مدیره تعاونی انجمن ناشران کودک و نوجوان انتخاب شدند؛ محمد مجری‌سازان طوسی، فرهاد تیمورزاده و بهروز امیری با رای اعضای تعاونی برگزیده شدند.

به گزارش کودک پرس ،فرهاد تیمورزاده، رئیس هیات مدیره تعاونی انجمن ناشران کودک و نوجوان، با اشاره به برگزاری مجمع عمومی این تعاونی در هفته جاری، گفت: این مجمع با حضور 61 نفر از 91 عضو در دفتر تعاونی برگزار شد. پس از چهار ساعت‌ و نیم بحث و تبادل نظر درباره مسائل، مشکلات و دغدغه‌های اعضا، انتخابات هیات مدیره برگزار شد.

وی ادامه داد: در رای‌گیری اعضا، محمد مجری‌سازان طوسی مدیر نشر «ساز و کار» با 34 رای، من با 31 رای و بهروز امیری مدیر نشر «سیمای فرهنگ» با 29 رای به‌عنوان اعضای هیات مدیره انتخاب شدیم و علی زارع‌زاده با 28 رای به‌عنوان عضو علی البدل انتخاب شد.

تیمورزاده با اشاره به نتایج انتخاب بازرس این تعاونی نیز توضیح داد: داود فرزانه مدیر نشر «غنچه» میز با 47 رای نیز به عنوان بازرس اصلی و محسن مهرآبادی مدیر نشر «فرهنگ گستر» با 14 رای به عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

وی در ادامه درباره انتخاب رئیس و مدیرعامل انجمن، گفت: پس از تایید و صحت برگزاری انتخابات، به زودی نشستی با حضور هیات رئیسه سابق و جمعی از اعضا برگزار خواهد شد و درباره سمت اعضای هیات مدیره تصمیم‌گیری می‌شود.

تیمورزاده همچنین درباره برنامه‌های آتی این تعاونی نیز یادآور شد: در این مجمع طبق نظرات و دیدگاه اعضا تصمیم بر این گرفته شد که تعاونی برای توسعه ویترین کتاب‌های ناشران عضو تعاونی و آثار حوزه کودک و نوجوان اهتمام بورزد و راهکارهایی بیندیشد.

وی تاکید کرد: در این زمینه قرار شد تعاونی به شکل مجازی و فیزیکی فضایی برای عرضه این آثار ایجاد کند، یعنی هم به دنبال مکانی فیزیکی برای فروش کتاب‌های ناشران عضو باشد و هم در فضای مجازی راهکاری برای عرضه و فروش کتاب‌ها داشته باشد تا تا کتاب کودک در سبد خانوارها قرار گیرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار