موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/ایلام
246626
۰۲ شهریور ۱۴۰۱

ایلام | دست کودک دوساله در چرخ گوشت گیر کرد

مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام گفت: بی احتیاطی در استفاده از چرخ گوشت و عدم رعایت نکات ایمنی باعث بروز حادثه در شهر ایلام شد.

به گزارش کودک پرس ،«نصرت اله لطفی» اظهار داشت: امروز گزارشی مبنی بر گیر کردن دست یک کودک دو ساله در چرخ گوشت توسط ستاد فرماندهی آتش نشانی ایلام دریافت و ثبت شد.

وی افزود: با دریافت این گزارش حساس، تیمی از آتش‌نشانان امدادگر به بیمارستان امام خمینی (ره) محل حضور کودک اعزام شدند.
 مدیرعامل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ایلام تصریح کرد: بی احتیاطی و غفلت والدین در هنگام استفاده از چرخ گوشت باعث گیر کردن دست کودک حادثه دیده در چرخ گوشت و آسیب دیدن انگشتان دست وی شده بود.
«لطفی» ادامه داد: با رسیدن آتش‌نشانان به بیمارستان، مصدوم به اتاق عمل انتقال داده و با حضور کادر پزشکی و پس از بیهوشی کودک، عملیات برشکاری بدنه چرخ‌ گوشت برای رهاسازی دست فرد حادثه دیده با احتیاط کامل شروع شد.
وی اضافه کرد: با توجه به اینکه کف دست و چهار انگشت کودک توسط چرخ گوشت بلعیده شده بود، امدادگران آتش نشانی با دقت و حساسیت بسیار، بدنه چرخ‌ گوشت را برش داده و دست کودک را از میان دنده‌های چرخ‌ گوشت بیرون آوردند، کودک مصدوم پس از رهاسازی از چرخ گوشت، برای تکمیل روند درمان در اختیار پزشکان بیمارستان قرار داده شد.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار