246624
۰۲ شهریور ۱۴۰۱

۳۸میلیارد تومانی به ایتام کردستان

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: هم‌اکنون ۱۳۸ پزشک نیکوکار حامی ۲۵۰ نفر کودک یتیم و نیازمند کردستانی بوده و علاوه بر کمک ماهیانه، خدمات پزشکی رایگان به آنان ارائه می‌دهند.

به گزارش کودک پرس ،رضا طوسی در مراسم تجلیل از پزشکان نیکوکار و حامی ایتام کردستانی ضمن قدردانی از زحمات انجام شده اظهار داشت: هم‌اکنون 138 پزشک نیکوکار از طریق طرح اکرام ایتام و محسنین از کودکان نیازمند سطح استان حمایت می‌کنند.

وی افزود: این تعداد پزشک، حامی 250 نفر کودک یتیم و نیازمند کردستانی بوده و به صورت ماهیانه کمک‌های خود را به صورت مستقیم به حساب این کودکان واریز می‌کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان با بیان اینکه این پزشکان نیکوکار در کنار کمک‌های نقدی، خدمات پزشکی رایگان و یا با دریافت کم‌ترین هزینه را به این کودکان ارائه می‌دهند، خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 20هزار دانش‌آموز و دانشجو و 9 هزار کودک یتیم و محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان هستند.

وی با اشاره به اینکه در سالیان گذشته 17هزار حامی که 35درصد آنان بومی بوده، ویژه حمایت از این افراد شناسایی شده است، عنوان کرد: در طول این مدت 16میلیارد تومان هزینه کمک درسی به دانش‌آموزان و دانشجویان و 60میلیارد تومان در قالب 2 هزار جهیزیه به زوجین نیازمند کردستانی پرداخت شده است.

طوسی یادآور شد: سال گذشته 38میلیارد تومان از سوی خیران به حساب ایتام و محسنین استان کردستان پرداخت شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار