موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
246579
۰۱ شهریور ۱۴۰۱

بقایای جسد دو کودک در چمدانی که از حراجی خریده شده بود پیدا شد

پلیس نیوزیلند گفت که احتمالا این اجساد به مدت چند سال نگهداری می‌شدند و همین مساله باعث پیچیده شدن تحقیقات شده است.

به گزارش کودک پرس ،پلیس نیوزیلند هفته گذشته اعلام کرد که چمدان‌هایی حاوی جسد دو کودک پنج تا ده ساله را کشف کرده است. خانواده‌ای که تریلری پر از وسایل مختلف را به صورت عمده از یک انبار خریدند، اجساد را پیدا کرده‌ بودند.

پلیس نیوزیلند گفت که احتمالا این اجساد به مدت چند سال نگهداری می‌شدند و همین مساله باعث پیچیده شدن تحقیقات شده است. طبق اظهار پلیس کره جنوبی، زنی که به عنوان یکی از بستگان این دو کودک شناسایی شده، کره‌ای تبار است و اکنون در این کشور زندگی می‌کند.

یکی از مقام‌های پلیس کره جنوبی به خبرگزاری فرانسه گفت: «آن زن که یک شهروند نیوزیلندی کره‌ای تبار است، اکنون در کره جنوبی زندگی می‌کند. او در سال ۲۰۱۸ وارد کره جنوبی شد و به نظر می‌رسد از همان زمان کشور را ترک نکرده است. تحقیقات روی این پرونده توسط پلیس نیوزیلند هدایت می‌شود و ما در این بررسی‌ها طبق درخواست آن‌ها همکاری می‌کنیم.»

پلیس با وجود بررسی ساعت‌ها فیلم دوربین مداربسته، معتقد است با توجه به فاصله زمانی طولانی بین مرگ دو کودک و کشف جسد‌هایشان، ممکن است لحظات کلیدی حل این معما از روی حافظه دوربین‌ها پاک شده باشند.

کارشناسان پلیس انبار و محدوده‌ای که چمدان‌ها در آنجا کشف شده است را به طول کامل بررسی کردند.

مقامات نیوزیلند در هفته گذشته بارها تاکید کردند که خانواده‌ای که اجساد را کشف کرده‌اند ارتباطی با مرگ دو کودک نداشته‌اند. و اعلام کرد که برای مقابله با آسیب روحی که این خانواده متحمل شده‌اند، کمک دریافت خواهد کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار