موقعیت فعلی شما : خانه/بین الملل
246545
۳۱ مرداد ۱۴۰۱

از خودروی اسپرت الکتریکی مخصوص کودکان در انگلیس رونمایی شد

شرکت بریتانیایی «Young Driver Motor Cars» یک خودروی اسپرت الکتریکی مخصوص کودکان 4 تا 10 ساله را رونمایی کرد.

به گزارش کودک پرس ،این شرکت در سال 2016 یک خودروی الکتریکی با عنوان فایرفلای (Firefly) را برای کودکان معرفی کرده بود و اکنون نسخه به روز و اسپرت این خودروی الکتریکی با عنوان فایرفلای اسپرت (Firefly Sport) را روانه بازار کرده است.

Firefly Sport Electric Car2

فایرفلای اسپرت که با هدف «برانگیختن علاقه کودکان به خودرو و رانندگی از سنین پایین در کنار آموزش آنها در مورد ایمنی جاده» طراحی شده، نخستین خودروی برقی تمام انگلیسی است، چرا که فقط از قطعات ساخت بریتانیا شامل باتری‌ها و موتورهای الکتریکی در تولید خود استفاده می‌کند.

Firefly Sport Electric Car3

حتی تیم تولید این محصول نیز بریتانیایی هستند از جمله استیو راوسون عضو سابق استون مارتین که مسولیت مهندسی تولید فایرفلای اسپرت را برعهده داشته و دکتر ایان پوگسون مهندس سابق جگوار لندرور که پیشرانه را طراحی کرده است.

Firefly Sport Electric Car4

فایرفلای اسپرت شبیه یک رودستر کوچک‌شده با سقف اختیاری جهت استفاده در هر شرایط آب و هوایی است. این محصول با یک شاسی تمام آلومینیومی همراه با سیستم تعلیق مستقل و فرمان پینیون طراحی شده و دارای یک ابزار دیجیتالی قابل تنظیم داخل خودروست که سرعت‌سنج، ساعت و نشانگر برد را نشان می‌دهد.

Firefly Sport Electric Car5

جهت ایجاد ایمنی این محصول از عملکرد قطع حرکت از راه دور با برد 200 متری بهره می‌برد و همچنین دارای قابلیت قطع خودکار هنگام تشخیص موانع در مسیر خود است.

Firefly Sport Electric Car6

فایرفلای اسپرت اکنون برای تست رانندگی در 45 مرکز آموزشی Young Driver در بریتانیا در نظر گرفته شده و هر رانندگی آزمایشی 15 دقیقه‌ای آن 20 پوند (23.66 دلار) برای کودکان هزینه دارد. همچنین می‌توان این خودرو را مستقیماً با قیمت اعلامی در نمایشگاه خودرو بریتانیا خریداری کرد.

Firefly Sport Electric Car7

پیشرانه فایرفلای اسپرت شامل دو موتور الکتریکی 24 ولتی و باتری‌های 12 ولتی قابل بازیافت است. حداکثر سرعت این محصول به گیربکس انتخابی بستگی دارد اما سریع‌ترین سرعتی که این خودروی کوچک می‌تواند به آن برسد 25 مایل بر ساعت (40 کیلومتر بر ساعت) است در حالی که رانندگان کودک فقط می‌توانند با حداکثر سرعت 7 مایل بر ساعت آن را برانند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار