246479
۲۹ مرداد ۱۴۰۱

جاماندن عجیب یک کودک سه ساله در جنگل های چالوس

پلیس چالوس دختر بچه ۳ ساله‌ای که به دلیل غفلت خانواده در جنگل‌های منطقه جامانده بود را به والدینش برگرداند.

به گزارش کودک پرس ،سرهنگ سید جعفر ساداتی معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: روز گذشته دو خانواده اهل تهران برای تفریح در پارک فین شهرستان چالوس بیتوته کرده بودند اما پس از ترک محل و رسیدن به مقصد متوجه جاگذاشتن دختر بچه ۳ ساله خود در چالوس می‌شوند.

او افزود:با تماس نگهبان پارک و برخی مسافران با پلیس ۱۱۰ مبنی بر پیدا شدن دختر بچه‌ای در پارک جنگلی، ماموران کلانتری ۱۲ شهید بهشتی شهرستان چالوس به پارک مراجعه و کودک گمشده را به کلانتری منتقل می‌کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران ادامه داد: پس از رسیدگی به امورات کودک در کلانتری، پدر بزرگ و مادربزرگ کودک گمشده برای تحویل گرفتن دختر بچه به کلانتری مراجعه کردند و وقتی از آنها پرسیده شد والدین کودک چطور  دو ساعت پس از رسیدن به مقصد متوجه غیبت کودک نشدند، گفتند پدر و مادر بچه فکر می‌کردند که فرزندشان در خودروی دیگری است.

سرهنگ ساداتی با اشاره به این موضوع که غفلت والدین گاهی باعث بروز حوادث غیر قابل جبران می‌شود خطاب به مسافران و خانواده‌ها هشدار داد مراقب کودکان خود در پارکها، تفرجگاهها، رودخانه و سواحل باشند و لحظه‌ای از آنان غافل نشوند تا لذت سفر را به کام خود و خانواده تلخ نکنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار