موقعیت فعلی شما : خانه/اجتماعی و حوادث/البرز
246461
۲۷ مرداد ۱۴۰۱

تجهیز مجمتع‌های خدماتی بین راهی البرز به اتاق مادر و کودک

مسئول مجتمع‌های خدماتی، رفاهی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز گفت: درحال حاضر از 11 مجتمع خدماتی فعال در این استان پنج مجتمع به اتاق مادر و کودک تجهیز شده‌اند.

به گزارش کودک پرس ،مریم یوسف‌زاده، از ساخت اتاق‌های مادر و کودک در مجتمع های خدماتی- رفاهی بین راهی استان خبر داد و گفت: درحال حاضر از مجموع 11 مجتمع خدماتی، پنج مجتمع به اتاق مادر و کودک تجهیز شده‌اند.

وی افزود: هدف از ایجاد اتاق مادر و کودک تأمین نیازهای ضروری مادران و کودکان در سفر و ارتقای خدمت‌رسانی به مسافرانی است که در مسیر خود برای استراحت و بهره‌مندی از خدمات، مجتمع‌های خدماتی بین راهی را انتخاب می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه این اتاق‌ها با در نظر گرفتن امکاناتی نظیر فضای شست‌وشو و تعویض پوشک، فضای استراحت و شیردهی و فضای بازی کودکان ساخته می‌شود، گفت: مساحت در نظرگرفته شده برای اتاق‌های مادر و کودک حداقل 12 متر است.

یوسف‌زاده با اشاره به اینکه تجهیز مجتمع‌های خدماتی با رعایت استانداردهای تعیین شده الزامی و ابلاغ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده به زودی سایر مجتمع‌های خدماتی- رفاهی بین راهی البرز به اتاق مادر و کودک تجهیز می‌شوند تا مسیر خدمت‌رسانی به مسافران و کاربران جاده‌ای هموارتر شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار