246447
۲۷ مرداد ۱۴۰۱

شرایط بنیاد سینمایی فارابی برای برگزاری جشنواره فیلم کودک در اصفهان پذیرفته شد

سید علی معرک نژاد در گفتگویی آخرین وضعیت برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان را تشریح کرد.

به گزارش کودک پرس ،مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: آخرین اتفاقی که در رابطه با برگزاری این جشنواره در اصفهان افتاده است نامه بنیاد سینمایی فارابی به دبیرخانه جشنواره در اصفهان بود که در آن شرایط برگزاری جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان تشریح شده بود.

وی عنوان کرد: ما در پاسخ به نامه بنیاد سینمایی فارابی، ضمن پذیرش شرایط این بنیاد برای میزبانی از جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان، اذعان کردیم برخی از مفاد این نامه نیاز به تشریح و گفتگو دارد.

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان در پاسخ به این سوال که چه عاملی باعث تشکیک در میزبانی اصفهان برای این جشنواره برخلاف روال سال‌های قبل شد، با بیان این که شرح این موضوع طولانی است، عنوان کرد: در سال‌های قبل مسائلی در مورد انتفاعی که قرار بوده دو قشر موضوع این جشنواره یعنی سینماگران و کودکان ببرند، پیش آمده بود که ما تلاش کردیم با آسیب شناسی این موضوع، آن‌ها را برطرف کنیم.

معرک نژاد تاکید کرد: این جشنواره با هویت فرهنگی هنری اصفهان گره خورده و تمام تلاش مجموعه شهرداری اصفهان این است که در همین شهر برگزار شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار