موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/همدان
246361
۲۴ مرداد ۱۴۰۱

نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی کودکان در ملایر افتتاح شد

دومین نمایشگاه خوشنویسی فریدون یارمحمد توسکی هنرمند برجسته ملایری با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

به گزارش کودک پرس ،این نمایشگاه که در آن ۳۰ اثر خوشنویسی با موضوع آیات قرآنی و محرم ارائه شده است، روز دوشنبه ۲۴ مرداد ماه افتتاح شد.

فریدون یارمحمد توسکی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۲ با ورود به دانشگاه و شرکت در کلاس های خوشنویسی آغاز کرده و در سال ۱۳۸۳ موفق به اخذ مدرک ممتاز در رشته خوشنویسی شده است.

این هنرمند طی سالیان اخیر در چندین نمایشگاه و جشنواره هنری شرکت داشته و در سال های ۱۳۸۶ در کلاسهای استاد حمد الله اکبری در انجمن خوشنویسان تهران شرکت کرده است.

وی پس از آن با حضور در کلاسهای استاد محمد حیدری از اساتید انجمن خوشنویسان ایران خط شکسته نستعلیق را به عنوان خط تخصصی خود انتخاب کرد.

در سالهای ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ همزمان با تدریس در انجمن خوشنویسان ملایر، بعنوان بازرس این انجمن نیز فعالیت داشت.

این نمایشگاه از امروز تا ۲۷ مرداد ماه در سرای فرهنگ و هنر خیابان شهید رجایی برپا و از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ برای  بازدید عموم دایر است.

افتتاح نمایشگاه خوشنویسی در ملایر 

آغاز به کار نمایشگاه نقاشی ” روایت عاشورا  از نگاه کودکان”

همچنین نمایشگاه نقاشی روایت عاشورا از نگاه کودکان با حضور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر و جمعی از هنرمندان افتتاح شد.

کودکان آموزشگاه “هنرهای تجسمی فرین” زیر نظر مربی و مدیر این آموزشگاه “مریم درخشانفر” به روایت کودکانه عاشورای حسینی در قالب آثار نقاشی و طراحی نشستند و آثار زیبا و هنرمندانه ای را خلق کردند.

این آموزشگاه با مجوز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر از سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز و تاکنون چندین نمایشگاه و کارگاه آموزشی گروهی را برگزار کرده است.

۲۵ هنرمند ۸ تا ۱۲ ساله کودک و نوجوان این آموزشگاه با تکنیک گواش، آبرنگ و پاستل روغنی این کار خلاقانه را در دهه اول محرم انجام داده و در نمایشگاهی این آثار در معرض دید هنر دوستان قرار گرفته است.

این نمایشگاه از امروز تا ۲۷ مرداد ماه در سرای فرهنگ و هنر خیابان شهید رجایی برپا و از ساعت ۱۰ تا ۱۳ و ۱۷ تا ۲۰ برای  بازدید عموم دایر است.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار