246344
۲۴ مرداد ۱۴۰۱

فوت کودک دو ساله شوشی به علت سقوط در سطل آب

رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش گفت: یک کودک دو ساله شوشی در اثر سقوط به داخل سطل پر از آب کولر جانش را از دست داد.

به گزارش کودک پرس ،فیض‌الله دیناروند گفت: در یکی از روستا‌های شوش کودکی در سطل آبی که خانواده برای خروج آب کولر دوتیکه خود قرار داده بودند؛ سقوط کرده که خانواده پس از مدتی متوجه غیبت کودک شده اند و پس از جستجو کودک را در حالت خفگی کامل در سطل آب پیدا می‌کنند. پس از انتقال به بیمارستان متاسفانه عملیات احیاء موثر واقع نشده و کودک جان خود را از دست داد.

او ادامه داد: حداکثر ده دقیقه پس از غرق شدگی، عملیات احیاء و بازگرداندن تنفس را می‌توان انجام داد و اگر زمان بیشتر از ده دقیقه شود عملیات احیاء موفقیت آمیز نخواهد بود.

آقای دیناروند ضمن تذکر و هشدار به خانواده‌ها گفت: با توجه به فصل گرما و وجود کانال‌های کشاورزی متعدد روباز در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها و همچنین وجود سه رودخانه در سطح شهرستان، مراقب فرزندان خود باشند تا شاهد حوادث ناگوار غرق شدگی نباشیم.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان شوش با اشاره به دو مورد دیگر فوت کودکان در اثر حوادثی هم‌چون گزش مار و سقوط از بام از همشهریان عزیز خواست ضمن رعایت مسائل احتیاطی در این زمینه از جمله حفاظ گذاری پشت بام‌ها و راه پله‌ها جهت پیشگیری از سقوط کودکان و بهسازی محیط زندگی خانواده جهت پیشگیری از رشد و نمو خزندگانی مثل مار و عقرب از آسیب رسیدن و یا مرگ کودکان دلبند خود جلوگیری کنند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار