246189
۱۲ مرداد ۱۴۰۱

خراسان جنوبی | کودک آزاری؛ رتبه نخست تماس با اورژانس اجتماعی در استان است

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: در سه ماهه نخست امسال، کودک آزاری و اختلافات حاد خانوادگی رتبه‌های اول و دوم پرتکرار تماس با اورژانس اجتماعی بوده است.

به گزارش کودک پرس ،حسن شرفی با بیان اینکه در شرایط فعلی آسیب‌های اجتماعی تبدیل به یکی از دغدغه‌های مهم مسئولان شده است، اظهار کرد: اورژانس اجتماعی در ۱۵ سال پیش در کشور و حدود ۱۰ سال پیش در خراسان جنوبی ایجاد شد که خدمات بسیار خوبی ارائه داده است.

مدیرکل بهزیستی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه اعتیاد ریشه بیشتر آسیب‌های اجتماعی خراسان جنوبی است، تصریح کرد: هدف ایجاد اورژانس اجتماعی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

وی بیان کرد: سامانه تلفنی ۱۲۳ در استان به صورت شبانه روزی فعال است و شهروندان می‌توانند در صورت بروز آسیب در حوزه‌های اجتماعی با این شماره تماس بگیرند.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی با اشاره به آمار تماس با 123، تصریح کرد: در سه ماهه امسال بیشترین تماس با سامانه ۱۲۳ مربوط به کودک آزاری بوده و اختلافات حاد خانوادگی در رتبه دوم است.

وی یادآور شد: در این مدت ۱۳۱۷ تماس با سامانه ۱۲۳ برقرار شده که نسبت به مدت مشابه پارسال شش درصد کاهش داشته و از مجموع تماس‌های برقرار شده با خط اورژانس اجتماعی، ۱۲ درصد تماس‌ها به تیم خدمات سیار اورژانس اجتماعی برای مداخله حضوری و سرپایی در محل ارجاع شده است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار