موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
246118
۰۹ مرداد ۱۴۰۱

نخستین جشنواره بین‌المللی «سلام فرمانده» برگزار می شود

جشنواره بین‌المللی «سلام فرمانده» برای اولین بار برگزار می شود

به گزارش کودک پرس ،سمیه مروتی، مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه الکوثر با بیان اینکه گروه كودک و نوجوان متولي برگزاری اين جشنواره است، گفت: طی فراخوانی که مقارن با عید سعید غدیر خم منتشر کردیم، از تمامی كودكان و نوجوانان جهان اسلام كه دوستدار و پيرو حضرت مهدی عجل الله تعالى فرجه الشريف هستند، دعوت کردیم تا آثار نمايشی، ادبی، تجسمی و موسيقيايی خود را در رابطه با سرود «سلام فرمانده»، از راه‌های ارتباطی اينستاگرام، تلگرام و واتس‌آپ برای شبکه الکوثر ارسال کنند.

او افزود: پذیرش آثار تا نهم ربيع الاول(چهاردهم مهرماه برابر با ششم ماه اکتبر) ادامه دارد و آثار ارسالی محدودیت زبانی ندارند. همچنین بهترین آثار شرکت داده شده، پس از داوری توسط هیئت داوران، در روز هفدهم ربيع‌الاول مصادف با سالروز ولادت با سعادت پيامبر ختمی مرتبت(ص) معرفی و جوایز ارزشمندی به برگزیدگان جشنواره در رده‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال اهدا خواهد شد.

مدیر گروه کودک و نوجوان شبکه جهانی الکوثر توضیح داد: از آنجا که استفاده حداکثری از ظرفیت تلویزیون و تصویر، از مهم‌ترین راهبردهای شبکه برای انسجام بخشی بیشتر به خیزش فرهنگی بزرگی است که مسلمانان جهان را به مناسبت تولید و فراگیری اجرای سرود «سلام فرمانده»، در یک زمینه واحد قرار داده است، پخش برنامه زنده‌ای با عنوان «سلام فرمانده» نیز در همین راستا در دستورکار گروه قرار گرفت که ضمن معرفی بخش‌های مختلف جشنواره و آموزش شرایط تولید آثار و ضوابط ارسال، به گفت‌و‌گو با دست‌اندركاران بازخوانی سرود در كشورهای مختلف می‌پردازد. این برنامه، آثار برتر دریافتی در طول هفته را نیز به نمایش می‌گذارد تا انگیزه بخش ارسال آثار بیشتر و بهتر شود.

مروتی زمان پخش برنامه را روزهای جمعه ساعت ١٧:٣٠ به وقت مكه (١٩ به وقت تهران) و راه‌های ارتباطی با جشنواره را به این شرح اعلام کرد:

اینستاگرام: Alk۴kids

وب سایت: www.alkawthartv.ir

شماره واتساپ: ۰۰۹۸۹۱۰۸۹۹۴۱۰۱

کاربری تلگرام: alk۴kids

علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت شبکه الکوثر به آدرس www.alkawthartv.ir با شرایط و ضوابط ارسال اثر به جشنواره بین‌المللی «سلام فرمانده» آشنا شوند.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار