موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
246105
۰۹ مرداد ۱۴۰۱

انتشار کتاب کودک «قورباغه‌ آوازخوان»

کتاب «قورباغه‌ آوازخوان» با تصاویر جذاب، کودکان را در تغییر و تبدیل شکل‌های کتاب شریک و آن‌ها را وادار می‌کند که در تصویرخوانی فعالیت داشته‌باشند.

به گزارش کودک پرس ،کتاب قورباغه‌ آوازخوان به نویسندگی و تصویرگری علی خدایی در قطع خشتی از سوی انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر شد.  داستان این کتاب درباره قورباغه‌ای است که به تازگی آواز خواندن را یاد گرفته اما هیچ‌کس به صدایش گوش نمی‌دهد، هرکس کاری دارد اما در پایان…

طراحی و صفحه‌بندی کتاب در ۳۶ صفحه، کودک را وادار به تفکر و فعالیت می‌کند، کودک می‌بیند برای مثال چگونه بخشی از گوش گاو، بخشی از دم پرنده را تشکیل می‌دهد.

«قورباغه‌ آوازخوان» برای کودکان می‌خواند

درباره نویسنده

علی خدایی ۱۳ فروردین ۱۳۳۷ در تهران به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل رشته‌ علوم آزمایشگاهی از دانشگاه اصفهان فارغ‌التحصیل است و سال‌ها است که در اصفهان زندگی می‌کند. او فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۶۵ آغاز کرده و تاکنون بیش از ۸۰ عنوان کتاب را تصویرگری کرده‌است.

دومین مجموعه داستان او با نام تمام زمستان، مرا گرم کن در سال ۱۳۸۰ برنده جایزه هوشنگ گلشیری شد و در جایزه منتقدان و نویسندگان مطبوعاتی عنوان بهترین مجموعه داستان دهه ۸۰ را به دست آورد.

«قورباغه‌ آوازخوان» برای کودکان می‌خواند

این کتاب با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه برای کودکان بالای ۴ سال (نوباوه) چاپ شده‌است.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار