246040
۰۱ مرداد ۱۴۰۱

هدیه 12 هزار اسباب‌بازی در مهمانی 10 کیلومتری توسط کودکان

دبیر پویش هدیه اسباب بازی گفت: در مجموع ۱۲ هزار اسباب‌بازی در این پویش جمع‌آوری شد و ۴۳ میلیون تومان هم به صورت نقدی جمع‌ شد که بناست از تولیدکنندگان داخلی، اسباب‌بازی با پایین‌ترین قیمت خریداری شود و به دست کودکان نیازمند برسد.

به گزارش کودک پرس ،محمدجواد توسلی دبیر پویش هدیه اسباب بازی با اشاره به اینکه این پویش که به همت جمعی از هیأتی‌های کشور رقم خورد اظهار داشت: ایده اصلی پویش هدیه اسباب بازی به مناسبت عید غدیر و برای ترویج فرهنگ هدیه دادن بین همه مردم به‌خصوص کودکان، شکل گرفت و برای این مسئله طراحی‌های متعددی، از قبیل تولید شعر، ملودی، نماهنگ، پوستر، تیزر انجام شد و در نهایت هم یک جشن بزرگ خلاقانه در روز غدیر تدارک دیده شد.

همخوانی نماهنگ هدیه اسباب‌بازی با حضور ده‌ها هزار نفر

وی با بیان اینکه عید بزرگ غدیر بهترین فرصت بود تا والدین به بچه‌های خود، فرهنگ هدیه دادن و بخشش را بیاموزند، اظهارداشت: در روز عید غدیر و در قالب مهمانی ده کیلومتری مردم تهران، در میدان ولیعصر(عج) جشن پویش اسباب بازی را با حضور رضا هلالی و محمدحسین پویانفر مداحان اهل بیت و خوانندگان نماهنگ این پویش برگزار کردیم. در این جشن با حضور ده‌ها هزار نفر از مردم تهران، نماهنگ این پویش همخوانی شد و ساعات خوشی برای خانواده‌ها رقم خورد.

کودکان ۱۲ هزار اسباب‌بازی آوردند

توسلی با اشاره به اینکه در این جشن بنا بود کودکان اسباب‌بازی‌های خود را برای اهدا به کودکان نیازمند و سرطانی هدیه بیاورند، گفت: در مجموع ۱۲ هزار اسباب‌بازی در این پویش جمع‌آوری شد و مبلغ ۴۳ میلیون تومان هم به صورت نقدی جمع‌ شد که بناست از تولیدکنندگان داخلی، اسباب‌بازی با پایین‌ترین قیمت خریداری شود و به دست کودکان برسد.

 اسباب‌بازی‌ها از هفته آتی به دست نیازمندان می‌رسد

دبیر پویش هدیه اسباب بازی گفت: برای توزیع اقلام در این پویش از مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) هم بهره خواهیم برد و ان شاء الله بنا داریم این اسباب‌بازی‌ها در یک بسته زیبا و جذاب، از شنبه اول مردادماه به تناوب، به دست کودکان نیازمند و سرطانی برسانیم.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار