موقعیت فعلی شما : خانه/فعالان و چهره ها
246034
۰۱ مرداد ۱۴۰۱

فصل مدارس؛ بهترین زمان آثار کودک است

محمد احمدی تهیه‌کننده سینما از آماده بودن ۲ فیلم «تهران شهر عشق» و «میان صخره‌ها» برای اکران عمومی خبرداد.

به گزارش کودک پرس ،محمد احمدی تهیه کننده و کارگردان سینما گفت: در حال حاضر منتظر هستم تا شرایط مناسب برای تولید فراهم شود تا بتوانم فیلم جدیدی را در سینما جلوی دوربین ببرم، اما در حوزه اکران ۲ فیلم سینمایی «تهران شهر عشق» به کارگردانی جابر انصاری و «میان صخره‌ها» به کارگردانی مختار عبدالهی را آماده دارم.

وی ادامه داد: فیلم «میان صخره‌ها» در ژانر کودک و نوجوان ساخته شده و امیدواریم در صورتی که شرایط شیوع کرونا در کشور بهتر شود و مدارس نیز به فعالیت خود در آغاز سال تحصیلی جدید ادامه دهند، این فیلم را در فصل مدارس اکران کنیم. چرا که مدارس می‌تواند بهترین مشوق برای حضور دانش آموزان در سینماها باشند.

تهیه کننده فیلم «میان صخره‌ها» توضیح داد: این فیلم، یک داستان رئال کلاسیک دارد که روایتگر ماجراهای دو کودک ۷ و ۱۰ ساله است، می‌توان گفت «میان صخره‌ها» فانتزی خاصی برای فروش بالا ندارد، اما فیلم داستان بسیار خوب و پرکششی دارد که برای بچه‌ها ساخته شده است به همین دلیل امیدوارم بتواند فروش قابل قبولی داشته باشد.

وی ادامه داد: «تهران شهر عشق» نیز یک اثر اجتماعی است و با توجه به اینکه تنها بازیگر شناخته شده آن فروغ قجابگلی است این احتمال وجود دارد که آن را برای اکران آنلاین ارائه دهم.

این تهیه‌کننده سینما تاکید کرد: واقعیت این است با توجه به اینکه فیلم‌های زیادی در نوبت اکران قرار دارند، ممکن است بسیاری از این آثار مناسب اکران در سینماها نباشند، به همین دلیل می‌شود این فیلم‌ها را تقسیم بندی کرد تا تعدادی از این آثار آنلاین و تعدادی دیگر در سینماها اکران شوند.

احمدی در پایان گفت: اگر چنین برنامه‌ریزی برای اکران صورت گیرد، بار نمایش فیلم‌ها در سینماها کم می‌شود و همه فیلم‌ها فرصت دیده شدن پیدا می‌کنند، معتقدم باید شرایط مناسب فراهم شود تا تهیه کننده و کارگردان این مساله را قبول کنند که برخی از آثار باید به صورت آنلاین اکران شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار