موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه/قزوین
245996
۲۸ تیر ۱۴۰۱

قزوین | اختتامیه همایش ملی سیمرغ سخن برگزار شد

۱۵۰ شرکت کننده کودک و نوجوان از ۸۳ شهر کل کشور در آیین اختتامیه همایش مجری گری سیمرغ سخن استان قزوین حضور یافتند.

به گزارش کودک پرس ،آیین اختتامیه نخستین همایش ملی سیمرغ سخن با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و ۱۵۰ شرکت کننده از ۸۳ شهرستان کل کشور ۲۳ و ۲۴ تیرماه در قزوین برگزار شد.

زهرا گروه ای ها مجری برگزار کننده، هدف از برگزاری این همایش را کشف استعدادهای نو در بین کودکان و نوجوانان سخنور، سخنران و علاقه مند به اجراهای صحنه ای و مجری گری در کل کشور اعلام کرد.

 در این جشنواره که به مناسبت روز بزرگداشت ادبیات کودک و نوجوان برگزار شده بود محمد حسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با تاکید بر توجه و اهمیت همگانی به مقوله ادبیات کودک و نوجوان و دقت در محتواهای تولید شده گفت: اهتمام به امر اموزش و توجه به فنون ادبی خصوصا در دوره ی نوجوانی می تواند در شکل گیری شخصیت ارزشمند اجتماعی فرزندان ایران زمین موثر باشد.

وی ابراز امیدواری کرد بتوانیم با سرمایه گذاری از طریق آموزش های فرهنگی و هنری بر روی نونهالان و نوجوانان شاهد شکوفایی این عزیزان باشیم  و قطعا حمایت های مستمر ما نیز پیوست این آموزش ها خواهد بود.

در پایان این همایش از سوی زهرا گروه ای ها مدیر موسسه فرهنگی هنری سیمرغ سخن پارس از علی فروتن فعال و برنامه ساز حوزه کودک و نوجوان، استاد پگاه پیشکسوت هنر خوشنویسی و محمدحسین فائزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به پاس حمایت از برنامه ی های مختلف فرهنگی در استان تجلیل به عمل آمد.
به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار