245929
۲۵ تیر ۱۴۰۱

راه اندازی نخستین مرکز اعصاب و روان کودکان کشور در اصفهان

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان از راه اندازی نخستین مرکز اعصاب و روان کودکان کشور در اصفهان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ،ولی الله نصر گفت: اصفهان تنها استانی است که مرکز کودکان اعصاب و روان در آن راه اندازی شده و مورد استفاده سراسر کشور است، اکنون مرکز پسرانه با ظرفیت ۱۰ نفر در خمینی شهر و مرکز دخترانه در شهرستان تیران و کرون به کودکان زیر ۱۸ سال خدمات می‌دهد.

او می گوید: تشکیل گروه‌های همیار را از جمله اقدامات در حوزه توانمندسازی زنان سرپرست خانوار است و در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمپ‌ها امسال و با توجه به سیاست استان مرکز ماده ۱۶ برای نگهداری زنان دارای اعتیاد در باغ فدک افتتاح خواهد شد.

به گفته نصر، امسال کودکان زیر سه سال که مشکلات ذهنی و جسمی حرکتی داشتند در قالب همکاری یک مرکز خیریه جدا شدند، ۱۰ کودک نیز از شیرخوارگاه نرجس جدا شدند و اکنون در یک مرکز هیئات امنایی نگهداری می‌شوند.

او می گوید: در دوره شورای شهر و شهردار سابق مصوبات و اعتباراتی برای تسهیل حمل و نقل معلولان تصویب شد اما هنوز به دست بهزیستی نرسیده است.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: در زمینه اشتغالزایی برنامه‌ای برای توانمندسازی جامعه تحت پوشش در دستور کار داریم، امسال علاوه بر اعتباراتی که برای ما در نظر گرفته شده، اعتبارات تبصره ۱۸ به اشتغال زایی ما اضافه شد و این اعتبار در اختیار مددجویان قرار گرفت.‌

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار