245924
۲۳ تیر ۱۴۰۱

برگزاری پویش هدیه اسباب بازی به کودکان با مشارکت آموزش و پرورش

مشاور وزیر آموزش و پرورش گفت: اوج پویش هدیه اسباب بازی به کودکان نیازمند در روز دوشنبه بیست و هفتم تیر ماه سال جاری خواهد بود و کودکان اسباب بازی‌های مورد نظر خود را جهت هدیه به دیگر کودکان در میدان ولیعصر، تحویل می‌دهند.

به گزارش کودک پرس ،حمیدرضا خانمحمدی مشاور وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: به مناسبت دهه ولایت و در این راستا و در جهت برگزاری باشکوه مراسم عید غدیر، یکی از گروه‌های فرهنگی هدیه‌هایی را برای کودکان در نظر گرفته و از آنجا که ظرفیت مخاطب آموزش و پرورش یعنی دانش آموزان و خانواده آن‌ها ظرفیتی قابل توجه است، در اجرای پویش هدیه اسباب بازی مشارکت می‌کنیم.

وی تصریح کرد: پویش هدیه اسباب بازی به مناسبت عید غدیر و اینکه فرهنگ هدیه دادن بین همه مردم رواج پیدا کند و تبلیغ شود، اجرا خواهد شد و دانش آموزان که در سن کودکی و نوجوانی قرار دارند با گذشتن از بهترین چیزی که دارند یعنی اسباب بازی های خود در این پویش شرکت می‌کنند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش اضافه کرد: اسباب بازی‌ها در یک فضای کریمانه که عزت کودکان حفظ شود به آن‌ها اهدا می‌شود و در حین حال اسباب بازی‌ها به کودکان نیازمندی اهدا خواهد شد که ممکن است آرزوی آن را داشته باشند.

خانمحمدی در ادامه یادآور شد: اوج مراسم پویش هدیه اسباب بازی به کودکان نیازمند در روز دوشنبه بیست و هفتم تیر ماه سال جاری خواهد بود و کودکان تهرانی اسباب بازی‌های مورد نظر خود را جهت هدیه به دیگر کودکان به غرفه‌هایی که در محل برگزاری مراسم در میدان ولیعصر واقع خواهد شد تحویل می‌دهند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: بعد از جمع آوری اسباب بازی ها، کودکان در کنار تعدادی از افراد برای بسته بندی و مرتب کردن آن‌ها گرد هم می‌آیند تا به نقاط مورد نظر مثل مناطق زلزله زده استان هرمزگان ارسال شوند.

مشاور وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: نکته قابل توجه این است که از طرف کودکانی که این هدیه‌ها را دریافت کنند نیز هدیه‌ای برای اهدا کنندگان اسباب بازی ها از نقاط مختلف برای کودکان هدیه دهنده مثل یک دستنوشته، کلوچه‌های محلی و … ارسال می‌شود تا این هدیه دادن‌ها یک طرفه نباشد و ارتباط عاطفی به جای ارتباط ترحمی بین کودکان و با حفظ عزت افراد شکل بگیرد.

خانمحمدی اضافه کرد: اگر استقبال از پویش هدیه اسباب بازی ها خوب باشد، این مراسم علاوه بر تهران در دیگر شهرها و نقاط پر تراکم هم اجرا خواهد شد و هدف حفظ شادی و نشاط کودکان در کنار یکدیگر است و در این صورت اطلاع رسانی خواهد شد.

وی تاکید کرد: آموزش و پرورش در اجرای پویش هدیه اسباب بازی به کودکان نیازمند، این است نسل کودک و نوجوان دانش آموز را با فرهنگ هدیه دادن آشنا کند و نقش مهمتر انجام این عملیات مردمی است که بچه‌ها در تابستان در اجرای کار که حجم آن بالا خواهد بود با عشق و علاقه مشارکت کنند و شبکه آموزش و پرورش در نقاط کم برخوردار کار توزیع اسباب بازی‌ها و هدیه‌ها را بر عهده خواهد داشت.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار