موقعیت فعلی شما : خانه/فرهنگ و رسانه
245867
۲۱ تیر ۱۴۰۱

مجمع عمومی فوق‌العاده انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان برگزار می شد

مجمع عمومی فوق‌العاده انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برای تایید 14 ناشر برای عضویت در این انجمن برگزار خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، فتح‌الله فروغی، دبیر انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان ، از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده انجمن در تاریخ سه‌شنبه 21 تیر خبر داد و گفت: موضوع این جلسه که با حضور اعضا همراه خواهد بود، تایید اعضای جدید برای عضویت در انجمن است.

وی با اشاره به روال پذیرش اعضای جدید ظبق اساسنامه انجمن، توضیح داد: اعضایی که علاقه‌مند هستند در انجمن وارد و عضو انجمن شوند، درخواست خود را به انجمن ارائه، فرم‌ها را پر و مدارک را ضمیمه درخواست خود می‌کنند و صلاحیت ورود این افراد نسبت به بایستگی‌هایشان در کمیسیون عضوگیری انجمن بررسی می‌شود. پس از آن کمیسیون نظر و اولویت خود را اعلام می‌‌کند، سپس این موضوع در هیات‌مدیره انجمن مطرح و تایید می‌شود تا به مجمع برود.

وی با بیان اینکه بالاترین مجمع تصمیم‌گیری در انجمن برای این امور، مجمع عمومی است، گفت: در مجمع عمومی پیش رو نیز اسامی ناشران و افراد علاقه‌مند عنوان و برای عضویت آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود.

به گفته فروغی، قبل از اینکه اعضا به عضویت دائم و پیوسته انجمن انتخاب شوند، مدتی به‌عنوان اعضای ناپیوسته حضور دارند و براساس آن این اتفاق می‌افتد، در مجمع پیش رو 14 نفر از اعضایی که ناپیوسته بودند براساس آیین‌نامه‌ها و تصویب و تایید اعضای حاضر در مجمع عمومی عضو دائم انجمن می‌شوند.

وی همچنین تاکید کرد: در مجمع پیش رو ١٤ناشر از بين ٢٣ ناشر متقاضی به عضويت پيوسته انجمن درخواهند آمد و  ٩ناشر که شرايط پيوسته شدن را به دست نياورده‌اند در دوره ناپيوسته باقی خواهند ماند تا مجمع بعدی.

فروغی با بیان اینکه تعدادی تقاضای عضويت هم به دبيرخانه انجمن رسيده كه كميسيون عضوگيری درحال پيگيری كار آن ناشران متقاضی عضويت آن‌ها است، گفت: شرايط تغيير اعضای ناپيوسته به پيوسته این است که در طی دو سال كه به‌عنوان عضو ناپيوسته وارد انجمن می‌شوند، ناشران باید در فعاليت‌های مربوط به انجمن همراهی داشته باشند.

مجمع عمومی فوق‌العاده انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان، سه‌شنبه 21 تیر‌ماه ساعت 15 در محل انجمن برگزار می‌شود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار