245794
۱۴ تیر ۱۴۰۱

قم | برگزاری نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان

در آغازین روزهای شروع تابستان ۱۴۰۱، نمایشگاه کتاب ویژه کودکان و نوجوانان قم با شعار “تابستان با طعم کتاب “برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،در آغازین روزهای شروع تابستان ۱۴۰۱، نمایشگاه کتاب ویژه کودکان و نوجوانان قم با شعار “تابستان با طعم کتاب “برگزار می‌شود.در این نمایشگاه که به همت کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان استان قم و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و سازمان فرهنگی هنری شهرداری قم به مناسبت روز ملی ادبیات کودک و نوجوان برگزار خواهد شد، کتاب و محصولات فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان در رده‌های سنی مختلف عرضه خواهد شد.
انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نشر جمال، نشر جامعه‌القرآن، نشر کتابک و نشر جمکران پنج انتشاراتی هستند که آثار خود را در این نمایشگاه عرضه خواهند کرد و غرفه مجلات و مطبوعات کودک و نوجوان با محوریت دفتر تبلیغات اسلامی نیز در نمایشگاه دایر خواهد بود.

برگزاری نشست‌های ادبی، دیدار با نویسندگان و شاعران برجسته، جلسات کتابخوانی، معرفی و نقدوبررسی آثار و… از رویدادهای این نمایشگاه خواهد بود.

لازم به ذکر است که نمایشگاه کتاب کودک از صبح چهارشنبه ۱۵ تیرماه در مجتمع کانون پرورشی واقع در شهرک پردیسان، خیابان سبلان، سبلان ۱۹ تا عصر چهارشنبه ۲۲ تیرماه (به جز روزهای تعطیل) برگزار خواهد شد و از ساعت ۹ الی ۲۰ پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و ادبیات کودک و نوجوان خواهد بود.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار