245775
۱۳ تیر ۱۴۰۱

آزادی کودک در بند گروگانگیران پس از 40 روز

پسر 10 ساله سراوانی که بیش از یک ماه در چنگ آدم‌ربایان اسیر بود با تلاش پلیس نجات یافت.

به گزارش کودک پرس ،سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در این‌ خصوص گفت: اوایل خرداد سال‌جاری در پی ربایش پسر بچه‌ای 10 ساله در یکی از محلات شهرستان سراوان بلافاصله تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی آن شهرستان وارد عمل شدند. در بررسی‌های به عمل آمده و در تحقیقات میدانی از شاهدان عینی، مشخص شد 3 نفر سرنشینان یک دستگاه پژو 405 با پلاک مخدوش، این کودک را که مقابل خانه در حال بازی بود ربوده و بسرعت از محل متواری شده‌اند.

با توجه به حساسیت موضوع، به منظور حفظ جان این کودک، کارآگاهان پلیس آگاهی تلاش گسترده‌ای را برای رهایی او آغاز کردند و مشخص شد، متهمان به‌دلیل اختلافات مالی با پدر کودک او را به گروگان گرفته‌اند.

سرانجام در پی اقدامات تخصصی و تلاش گسترده پلیس، مخفیگاه یکی از عوامل اصلی این آدم‌ربایی در شهرستان خاش شناسایی و متهم چند روز قبل در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

در ادامه 2متهم دیگر پرونده نیز شناسایی شدند اما گروگانگیران که عرصه را بر خود تنگ دیدند در نهایت پس از 40 روز مجبور به رهاسازی این کودک در یکی از محلات زاهدان شدند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این کودک صحیح و سالم به آغوش خانواده بازگردانده شده است، خاطرنشان کرد: متهم دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی شد و تلاش برای دستگیری دو متهم متواری پرونده ادامه دارد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار