245629
۰۸ تیر ۱۴۰۱

نمایشگاه بین المللی اسباب بازی، امسال در تهران برگزار می شود

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و‌ نوجوانان گفت: امسال اولین نمایشگاه بین المللی اسباب بازی در ایران برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ،”مهدی علی اکبرزاده” مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و‌ نوجوانان با بیان اینکه مراکز کانون در فضای تعلیم و تربیت تأثیر بسزایی دارند، گفت: در تمام تولیدات کانون اعم از فعالیت های مربیان و تولیدات اسباب بازی و انتشارات کلید واژه‌ ایمان و خودباوری مدنظر است.

وی در مراسم افتتاحیه مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی با اشاره به اینکه همه مسئولان در خدمت کودکان و نوجوانان هستند و برای شکوفایی استعدادهای آنها و ایجاد زمینه برای بروز خلاقیت‌شان فعالیت می‌کنند، گفت: بسیاری ازاندیشمندان، شاعران، هنرمندان و تاثیر گذاران در این کشور حتی در سطح دنیا از تربیت شدگان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هستند.

وی ادامه داد: فیلمسازان با خلق فیلم، شاعران با سرایش شعر و تولید کنندگان با ساخت اسباب بازی و بازی های فکری مناسب خود، دنیای کودکان را تکان می‌دهند.

وی با بیان اینکه آرامش و ایجاد فضایی مملو از آرامش زمینه بروز استعداد است، گفت: در فضای آرام ذهن انسان به سراغ خلاقیت و خلق کردن می آید.

علی اکبر زاده تصریح کرد: فضای کانون برای شکوفایی استعدادها کمک می‌کند و  آن چیز که در رسالت وجودی کانون در پس تولیدات اسباب بازی، در پس شعر ها، فعالیت های مربیان و در پس کتاب های آن وجود دارد یک واژه است و آن ایمان است.

وی افزود: همه این تلاش ها برای این است تا کودک و نوجوان به ایمان واقعی برسد و فقط با توکل با خدا زندگی می‌کند و خداوند را  در تک تک آیه ها ببیند و این هدف نهایی کانون و مربیان آن است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کشور با اشاره به اینکه تک تک فعالیت های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای رسیدن به این کلید واژه و تحقق آن است، گفت: باید این تماشاخانه از این به بعد در ایام مختلف و در فصل پس از کرونا مملو از خانواده و کودکان شوند.

علی اکبر زاده با اشاره اینکه کانون پرورش فکری  در زمینه تولید اسباب بازی و مجوز تولید برای تولید کنندگان فعال است و شورای نظارت بر واردات و طراحی اسباب بازی در کلان به کانون پرورش محول  شده است، گفت: امسال اولین نمایشگاه بین المللی اسباب بازی را  در کشور برگزار خواهیم کرد و این اتفاق  باعث ایجاد تعامل بین طراحان، سازندگان و تولید کنندگان خواهد بود تا از تجربیات هم استفاده کنند.

وی افزود: در آخرین جشنواره در زمینه اسباب بازی برای همه داوران و ارزیابان ثابت شد که تولید کنندگان کشور در صنعت اسباب بازی این توانمندی را دارند که وارد عرصه صادرات شوند و در آینده ای نزدیک این فضا را برای تولید کنندگان فراهم خواهیم کرد.مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر به خراسان شمالی از مرکز فرهنگی، هنری شماره دو بجنورد  و مرکز آفرینش های هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بجنورد بازدید و‌ تماشاخنه ترنج‌ را افتتاح کرد.

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار